تاریخ: ۲۲:۵۰ :: ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
بازدید میدانی مدیرکل اموراقتصادی ودارایی مازندران از مناطق سیل زده روستاهای غرب  مازندران

سیداسماعیل هاشمی، مدیرکل اموراقتصادی ودارایی مازندران، به اتفاق مدیران بیمه ایران و بیمه معلم ،جهت کمک رسانی و ارزیابی خسارت ها از مناطق سیل زده روستاهای غرب مازندران (چالوس و مرزن آباد) بازدید میدانی بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اموراقتصادی ودارایی مازندران در پی بروز حادثه خسارت سیل های اخیر در کشور، سیداسماعیل هاشمی، مدیرکل اموراقتصادی ودارایی مازندران به اتفاق مدیران بیمه ایران و بیمه معلم،از مناطق سیل زده روستاهای غرب استان مازندران (چالوس و مرزن آباد) بازدید میدانی بعمل آوردند.

بر اساس این گزارش مدیرکل اموراقتصادی ودارایی مازندران در این بازدید ضمن تاکید بر ضرورت تسریع در پرداخت خسارت های وارده به هم استانی های عزیز اظهار داشت:
با توجه به گستردگی حادثه سیل اخیر در برخی از مناطق استان مازندران در راستای التیام‌بخشی به آلام مردم مصیبت‌زده و خسارت‌دیدگان، تمامی شرکت‌های بیمه موظف می باشند تا در اسرع وقت نسبت به ارزیابی خسارات وارده و پرداخت مبالغ خسارت‌دیدگان، اقدام نمایند.
وی افزود: هر ساله بلایای طبیعی در سراسر کشور قربانی می‌گیرد و گاهاً زیرساخت‌های شهری و روستایی را از بین می‌برد و در این میان صنعت بیمه باید با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های خود، آرامش و اطمینان را به مردم برگرداند.

print

پاسخی بگذارید