تاریخ: ۲۳:۴۹ :: ۱۳۹۸/۰۵/۱۸

رییس سازمان خصوصی‌سازی گفت: ارزش سهام عدالت کسانی که یک‌میلیون تومان کامل سهام داشته‌اند به ۴میلیون و ۸۰۰هزار تومان رسیده است.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،علی اشرف عبدالله پوری حسینی با اشاره به آخرین وضعیت واریز سود سهام عدالت به حساب دارندگان سهام گفت: سود سهام عدالت سال‌های ۹۵ و ۹۶ به تمام کسانی که شماره حساب شبای خود را ارائه کرده‌اند پرداخت شده، اما عده‌ای شماره  حساب شبای خود را ارائه نکرده‌اند.

رییس سازمان خصوصی‌سازی، افزود: از ۱۵ تیر ماه تا ۱۵ مرداد ماه حدود ۳۳۸ هزار نفر شماره شبای خود را ارائه کرده‌اند که ۵۶ میلیارد تومان سود سال ۹۵ و ۹۶ آنها واریز می‌شود.

ارزش سهام‌های یک‌میلیونی به ۴میلیون و۸۰۰هزار تومان رسیده است

وی با بیان اینکه از ١۵ مرداد تا ۱۵ شهریور نیز تعداد دیگری شماره شبای خود را ارائه می‌دهند که سود سهام عدالت آنها نیز واریز می‌شود، ادامه داد: تمامی افرادی که تا پانزدهم تیرماه شماره شبای خود را به سازمان خصوصی‌سازی ارائه کرده‌اند سود سهام عدالت آنها پرداخت شده است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی به خانه ملت گفت: اثرات افزایش دارایی شرکت‌های سهام عدالت در پرداخت سود سال ٩٧ اعمال می‌شود که بر این اساس ارزش سهام کسانی که یک میلیون تومان کامل داشته‌اند به ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

تسنیم

print

پاسخی بگذارید