مدیرکل مدیریت بحران
گروه: اقتصادی
تاریخ: ۲۰:۵۹ :: ۱۳۹۹/۰۵/۲۱

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به نامناسب بودن وضعیت ۵۰ درصد تجهیزات راهداری و آتش نشانی استان گفت: به روز کردن دستگاه ها ، ماشین آلات و تجهیزات نیازمند همکاری بانک هاست .

امیر مرادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بانک ها باید با مشوقهای  لازم زمینه حضور بخش خصوصی و شهرداری ها را برای خرید،دستگاهها، ماشین آلات و تجهیزات برای مقابله با بحران ها ی احتمالی آینده  فراهم کنند.

وی تصریح کرد:  همچنین در حوزه باز سازی بعد از بحران ها به همه بخش ها از جمله بخش خصوصی، شرکت ها ، تاسیسات و  مردم آسیب‌دیده ناشی از بحران ها با  استفاده از ظرفیت خیران  و مفاد قانونی تعریف شده  در بانک ها ، همکاری و راهکار و برنامه ارائه دهند تا بتوانیم  قبل از وقوع  بحران دیگری در استان ، آمادگی بیشتری برای مدیریت داشته باشیم.

مرادی با تاکید بر لزوم ورود  مسئولانه بانک ها در حوزه کمک به مدیریت بحران تصریح کرد: بانک ها همچنین در زمان بحران ها خدمات لازم را برای رفاه حال مشترکانشان را فراهم آورند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان؛  مدیریت صحیح در بحران ها با حداقل خسارت ها در هر زمینه ای را نیازمند عزم جدی دانست و خاطرنشان کرد:  بانک ها باید مشارکت فعال و جدی در امر بحران‌های استان داشته باشند تا مشکلات در بحران ها به حداقل برسد.

گیلان جزو چهار استان اول در کشور از لحاظ وقوع بلایای طبیعی  است.

print

پاسخی بگذارید