تاریخ: ۱۳:۲۸ :: ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
برگزاری مسابقات جایزه بزرگ نوشاد کاپ در مازندران

رئیس هیات تنیس روی میز مازندران از برگزاری نخستین دوره مسابقات جایزه بزرگ نوشاد کاپ در مازندران خبر داد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،رضا حبیب نژاد در حاشیه آیین تجلیل از برترین‌های تنیس روی میز مازندران گفت: نخستین دوره مسابقات جایزه بزرگ نوشاد کاپ از ۱۴ تا ۱۶ تیر ماه درشهرستان بابل برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه جام نخستین دوره این مسابقات با حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز، مدیرکل ورزش وجوانان و جمعی از مسئولان شهرستانی رونمایی و پرده برداری شد،  افزود: تلاش شده است نخستین دوره این مسابقات در سطح ملی با حضور برترین‌های این رشته در بخش مردان و به صورت آزاد برگزار شود.

حبیب نژاد به تعیین جایزه بیش از ۵۰۰ میلیون ریالی از سوی برگزارکنندگان مسابقات جایزه بزرگ نوشاد کاپ اشاره کرد و  ادامه داد: به نفرات نخست این مسابقات ۲۰۰ میلیون، نفر دوم ۱۵ و نفر سوم نیز ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهداء خواهد شد.

رئیس هیات تنیس روی میز مازندران با بیان اینکه حداقل ۱۰۰ ورزشکار تنیس روی میز کشور در این مسابقات شرکت خواهند کرد، گفت: برگزاری این رویداد ورزشی در مازندران با هدف قدردانی از سال‌ها تلاش و افتخارآفرینی‌های برداران عالمیان است و امیدواریم که این مسابقات در تقویم رسمی فدراسیون نیز ثبت وهمه سال‌ها برگزار شود.

او گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری این مسابقات با تشکیل ستاد و کمیته‌های مختلف در سطح استان و شهرستان بابل فراهم شده و امیدواریم این مسابقات در سطح بالایی برگزار شود.

نیما و نوشاد عالمیان دو پینگ پنگ باز اهل بابل هستند که نوشاد عالمیان در رنکینگ ماه آوریل سال ۲۰۲۳ بعد از درخشش در مسابقات اسمش سنگاپور با ۱۰ پله صعود به جایگاه ۵۴ رفت و نیما عالمیان مرد المپیکی تنیس روی میز ایران نیز در جایگاه ۱۸۶ رنکینگ ماه آوریل سال ۲۰۲۳ قرار  دارد

print

پاسخی بگذارید