تاریخ: ۲۲:۵۷ :: ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
بهره برداری از طرح های عمران شهری و زیربنایی در فومن

چندین طرح عمرانی، آبرسانی و پروژه های شهری به مناسبت دهه فجر در شهرستان فومن به بهره برداری رسید.

به گزارش اقتصاد شمال  پروژه دیواره حائل روستای چپول بخش سردارجنگل افتتاح شد؛ این دیواره می تواند مانع بروز خسارت به منطقه در زمان وقوع سیلاب شود که با اعتبارات آبخیزداری استان برای جلوگیری از فرسایش خاک و با اعتبار 50 میلیون تومان اجرایی شده است.
پروژه آب روستای گران بخش مرکزی فومن نیز به بهره‌برداری رسید؛ به گفته هنرپاک رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی فومن، روستای گران هفتمین روستایی است که طی دو سال اخیر آبرسانی شده و برای این پروژه با طول خط انتقال دو کیلومتر ، شش میلیارد ریال هزینه شده است.
افتتاح ساختمان دهیاری روستای چپول بخش سردارجنگل دیگر پروژه امروز در فومن بود.
منتظری بخشدار سردار جنگل گفت که احداث ساختمان دهیاری از سال 95 آغاز شده و در مجموع 40 میلیون تومان هزینه داشته است.
بر اساس گزارش دیگری  در فومن، پروژه احداث و چراغانی بلوار ورودی شهر ماسوله و مرحله اول دیواره گذاری رودخانه سینه روبار افتتاح شد.
به گفته حسن آقاجانی شهردار ماسوله ، برای احداث و چراغانی بلوار ورودی شهر به طول یک کیلومتر، 400 میلیون تومان هزینه و مرحله اول دیواره گذاری رودخانه سینه روبار با هزینه 2/2 میلیارد تومان اجرایی شده ضمن آنکه از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر یکصد میلیون تومان برای بهسازی معابر هزینه شده و دو قرارداد 200 میلیون تومانی دیگر نیز در همین راستا منعقد شده است.
ماسوله دومین شهر تاریخی زنده دنیاست و این شهر همواره مورد توجه گردشگران بوده و در روزهای تعطیل نیز مسافران زیادی به ماسوله سفر می‌کنند.
شهرستان فومن با دو بخش مرکزی و سردارجنگل، در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
ایرنا

print

پاسخی بگذارید