تاریخ: ۲۲:۲۸ :: ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
بهره برداری از چهار طرح کشاورزی در تنکابن

همزمان با نهمین روز از انقلاب اسلامی چهار پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار 2 میلیارد و 506 میلیون ریال در تنکابن مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش اقتصاد شمال ، سردخانه کیوی و سورتینگ مرکبات در روستای مازوبن علیا با اعتبار 200 میلیون تومان از سوی بخش خصوصی ، رمپ اسماعیل و ایمان گلیج در محور کمربندی با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان، کانال هدایت آب های سطحی در روستای کریم آباد با اعتبار یک میلیارد تومان و رونمایی از تندیس سه شهید والا مقام انقلاب در محل شهادتشان با اعتبار 106 میلیون تومان از جمله این طرح ها بوده است.
فرماندار تنکابن در این آئین مردم را به شرکت یکپارچه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد و گفت: دشمنان تلاش دارند تا در چهلمین بهار انقلاب ذائقه مردم را نسبت به عملکرد نظام تلخ کنند ولی ملت بزرگ ایران با حضور چشمگیر خود در راهپیمایی 22 بهمن به دنیا نشان خواهند داد که همواره پشتیبان نظام و ولایت هستند.
سیدامیر حسینی جو افزود : با وجود همه مشکلاتی که علیه مردم ما در این سالها خصوصا در یک سال اخیر بوجود اوردند ولی مردم یوم الله 22 بهمن ثابت خواهند کرد که تحریم ها و نقشه های آنان علیه ایران کارساز نخواهد بود.
وی با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی در طول40 سال گذشته گفت: باید بدانیم که تمامی دستاوردهای انقلاب در شرایط تحریم، تهدید و جنگ تحمیلی ایجاد شده و مردم نباید این موضوع را فراموش کنند که ایران اسلامی در چهل سال گذشته از یک کشور وابسته به یک کشور مستقل در جهان تبدیل شده است .
فرماندار تنکابن مقایسه عملکرد رژیم گذشته با جمهوری اسلامی را منطقی ندانست و اظهار داشت : رژیم شاهنشاهی مورد حمایت تمامی کشورهای دنیا بود ولی با این حال ایران نه تنها پیشرفته نبود بلکه دارای مشکلات زیادی بود ولی نظام مقدس جمهوری اسلامی با اینکه بسیاری از کشورها به دنبال تحریم ما هستند در زمینه های مختلف به پیشرفت های زیادی دست یافیتم.
شهرستان 170 هزار نفری تنکابن در غرب استان مازندران قرار دارد.
ایرنا

print

پاسخی بگذارید