تاریخ: ۱۵:۰۰ :: ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
بهره برداری از ۱۹ پروژه راه و شهرسازی در دهه فجر

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از بهره برداری ۱۹ پروژه عمرانی این اداره کل در دهه فجر خبر داد.

سید محمد نظری گفت:۱۹ پروژه عمرانی راه و شهرسازی مازندران با اعتباری بالغ بر ۹۵۹ میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

در چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از استعداد‌های نهفته بخش حمل و نقل مجال بروز پیدا کرد و فعالیت‌های بیشماری در بخش حمل و نقل جاده‌ای در استان بویژه در دولت سیزدهم امکانات گسترده‌ای را برای توسعه سایر بخش‌ها در استان بوجود آورده است.

به گفته نظری بیش از ۸۰۰ واحد مسکن مهر و ۴ پروژه در حوزه ساخت و توسعه راه‌ها، نصب و راه اندازی ۳ دستگاه شتابنگار زلزله نسل جدید دهه فجر در مازندران به بهره برداری می‌رسد.

۳ پروژه در حوزه ساخت و توسعه راه‌ها از جمله ایمن سازی و رفع نقاط حادثه خیز در محور بابل – شیرگاه، تکمیل واریانت بزرگراه جوادالائمه به فرودگاه بین المللی ساری، بهسازی محور آمل-فریدونکنار محدوده شیرمحله و احداث باند دوم بهشهر به بندر امیرآباد را با اعتباری بالغ بر ۲۲۵ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

بیش از ۸۰۰ واحد مسکن مهر در مازندران با اعتباری بالغ بر ۶۸۱ میلیارد ریال در شهرستان‌های ساری، چالوس و بابل به بهره برداری می‌رسد.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در این ایام ۳ دستگاه شتاب نگار لرزه‌ای در شهر‌های نوشهر، عباس آباد و چلندر با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیارد ریال بهره برداری و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

print

پاسخی بگذارید