تاریخ: ۲۲:۳۵ :: ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
بهره برداری از 16 طرح عمرانی و عام المنفعه در شفت

16 طرح عمرانی، خدماتی و عام المنفعه به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شهرستان شفت واقع در غرب استان گیلان به بهره برداری رسید.

به گزارش اقتصاد شمال ، ایستگاه آتش نشانی شهر احمدسرگوراب با اعتباری بالغ بر 143 میلیون تومان افتتاح شد و یک طرح آبیاری تحت فشار در روستای جیرده مورد بهره برداری قرار گرفت که برای ساخت و تکمیل آن 118 میلیون تومان هزینه شده است.
در ادامه 9 طرح تقویت جریان برق به در روستاهای گیلده ، جیرده ، ماشاتوک ، چوبتراشان ، داکله سرا ، خرطوم ، شادنشین ، کلاشم و بداب با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت و 100 مسکن روستایی شهرستان شفت به صورت همزمان در روستای عثماوندان افتتاح شد که برای ساخت آن بیش از دو میلیارد تومان هزینه شده است .
یک کارگاه تولیدی صنعت برق نیز با سرمایه گذاری 500 میلیون تومانی بخش خصوصی در روستای لیشاوندان مورد بهره برداری قرار گرفت .
همچنین سه طرح عام المنفعه با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 959 میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری رسید.
پل روستای کاظم آباد با شش میلیارد ریال هزینه، پروژه آسفالت روستای صیقلان به کمسار با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 600 میلیون ریال و طرح تجهیز 20 هکتار از اراضی شالی روستای شیخ محله با اعتبار یک میلیارد و 359 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
شفت با دو بخش مرکزی و احمدسرگوراب، در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است. در دهه فجر امسال در این شهرستان 32 طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 154 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.
ایرنا

print

پاسخی بگذارید