گروه: اقتصادی
تاریخ: ۲۳:۵۹ :: ۱۳۹۹/۰۴/۱۱

رئیس شورای اسلامی رشت به شهردار به دلیل عزل حدود ۳۰ مدیر باسابقه و با تجربه شهرداری این کلانشهر تذکر داد.

اسماعیل حاجی پور غروب چهارشنبه در صحن شورای اسلامی رشت افزود: این موضوع را چندین بار دوستانه به شهردار متذکر و مکتوب اعلام کردم اما امروز باید این مهم را  در صحن شورا بیان و به  وظیفه ام به درستی عمل نمایم.

وی اظهار داشت: تاکنون حدود ۳۰ نفر از مدیران شهرداری رشت توسط شهردار عزل شدند در حالیکه می توانستیم از تجارب و توانمندی آنان همچنان بهره مند شویم.

وی خاطر نشان کرد: هنر این است که از تجربه های نیروها و مدیران خود بهره مند شد نه اینکه آنها را کنار گذاشت، برای تجربه این افراد هزینه شده بنابراین باید از تجارب آنان بهره برد.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت بیان داشت: به شهردار رشت تذکر می دهم باید از مدیرانی که برکنار شده اند  استفاده شود، نمی گویم در کجا، شهردار بهتر می داند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تاخیر یک ساعت و ۱۰ دقیقه ای در برگزاری جلسه امروز شورای اسلامی رشت به دلیل به حد نصاب نرسیدن اظهار داشت: باید به وقت احترام بگذاریم و در ساعت تعیین شده در جلسات شورا حضور یابیم.

یکی از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز در این جلسه در سخنانی با اشاره به سفر روز گذشته سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به گیلان گفت: صندوق پژوهش و فناوری استان در این سفر آغاز به کار کرد ضمن اینکه عملیات اجرایی اولین کارخانه نوآوری آغاز شد که هر دو کار ارزشمندی است.

رضا رسولی افزود: باید بسترهای لازم برای نخبگان گیلان و ماندن آنان در شهرشان را فراهم کرد و از ظرفیت ها و پتانسیل های آنان بهره شد.

شورای اسلامی کلانشهر رشت ۱۱ عضو دارد.

print

پاسخی بگذارید