با ارسال نامه ای رسمی به سازمان بورس:
تاریخ: ۱۰:۱۰ :: ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
تغییرات صورت های مالی بیمه میهن شفاف شد

شرکت بیمه میهن تغییرات صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۶ را بر اساس گزارش فعالیت ماهانه نسبت به اطلاعات پیش بینی شده ۱۴ اسفند ماه ۹۶ را با ارسال نامه ای رسمی به سازمان بورس اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت بیمه میهن در نامه به سازمان بورس اعلام کرد کاهش حق بیمه صادره از مبلغ ۱.۴۰۰.۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۱.۳۱۸.۴۰۹ میلیون ریال موجب کاهش هزینه ذخایر حق بیمه نسبت به پیش بینی قبلی شده که بر اساس آن، خسارت افزایش پیدا کرده است.

همچنین خسارت پرداختی از مبلغ ۱.۵۵۰.۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۱.۶۲۷.۶۵۷ میلیون ریال به دلیل تسویه خسارت های معوق «به منظور جلوگیری از افزایش رقم آن ها به دلیل افزایش نرخ دیه در سال ۹۷» رشد کرده که طبق آیین نامه شماره ۵۸ شورای عالی بیمه منجر به افزایش ریسک منقضی نشده است.

آخرین اطلاعات مالی

این گزارش می افزاید: بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بیمه میهن که با نماد «میهن» در بازار دوم فرابورس فعال است باز و هیچ گره معاملاتی برای خرید و فروش سهام آن وجود ندارد.

همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت منفی (۲.۲) مرتبه و «EPS»  آن نیز منفی (۲۷۷) ریال در آخرین صورت های مالی درج شده است.

سهامداران عمده

بر اساس گزارش ایبِنا، پنج سهامدار عمده بیمه میهن، شامل «بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ۱۹.۹۲۰ درصد، سرمایه گذاری صباتامین با ۱۸.۰۶۰ درصد، ‌ شخص حقیقی با ۱۶.۸۲۰ درصد، سرمایه گذاری سپهر با ۱۴.۸۱۰ درصد و تعاونی مصرف کارکنان بنیادمسکن انقلاب اسلامی با ۱۰.۳۴۰ درصد» است.

  • جزییات نامه شفاف سازی بیمه میهن

print
برچسب ها:

پاسخی بگذارید