تاریخ: ۲۲:۵۴ :: ۱۳۹۷/۱۲/۲۲

تیم فوتبال مقاومت آستارا با ۵۵ امتیاز قهرمان لیگ برتر استان گیلان شد و به زیرگروه لیگ دسته سوم کشور صعود کرد.

سرویس ورزشی اقتصاد شمال،این مسابقه عصر چهارشنبه در زمین ورزشی شهر چوبر تالش برگزار شد و گل های تیم مقاومت آستارا را محمد جواد صفری در دقیقه سه، محمد مستعلی در دقیقه ۵۶ و مهدی قلی پور در دقیقه ۷۳ به ثمر رساندند.
قضاوت دیدار بر عهده امیرمحمد فتحی نژاد، مرتضی کاظمیان و عباس پورحیدری بود و این بازی با تشویق های مکرر هواداران تیم مقاومت همراه بود و رئیس هیات فوتبال گیلان و فرماندار آستارا از تماشاگران آن بودند.
تیم فوتبال مقاومت آستارا با ۱۶ برد و هشت مساوی در ۲۴ بازی، به عنوان تنها تیم بدون باخت لیگ برتر استان گیلان به مقام قهرمانی دست پیدا کند.
بازیکنان مقاومت آستارا بعد از دریافت مدال و کاپ قهرمانی، صعود به لیگ دسته سوم کشور را جشن گرفتند.
در دیگر بازی های هفته پایانی مسابقات لیگ برتر استان، دخانیات گیلان با نتیجه چهار بر دو شهرداری ماسال را شکست داد، ملوان ب انزلی برابر سردار جنگل گوراب زرمیخ صفر بر صفر شد، میرزا کوچک صومعه سرا با نتیجه دو بر صفر استقلال رشت را مغلوب کرد، ملوان جوان رشت برابر شاهین انزلی صفر به صفر به تساوی رسید و شهرداری رضوانشهر شش بر صفر هیات فوتبال کوچصفهان را شکست داد.
تیم های مقاومت آستارا، دخانیات گیلان و سردار جنگل گوراب زرمیخ رتبه های اول تا سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال گیلان را کسب کردند.
آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این شهرستان فعالیت می کنند.
ایرنا

print

پاسخی بگذارید