تاریخ: ۱۱:۰۲ :: ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
تیم کونگ فو بانوان گیلان برابر فارس پیروز شد

تیم کونگ فو بانوان گیلان در ادامه مسابقات لیگ برتر ممای (اجرای فرم کونگ فو) قهرمانی مجازی بانوان کشور برابر تیم فارس پیروز شد.

رئیس  هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های ممای (اجرای فرم)  کونگ فو لیگ برتر بانوان کشور در هفته هفتم به صورت مجازی برگزار و طی آن تیم گیلان موفق به کسب یک پیروزی و ۲ شکست شد.

مجید مهروانی افزود: در جریان این رقابت ها تیم هیات کونگ فو بانوان گیلان با ترکیب نسیم شریفی، زینب دادجو و ندا نوروزی در یکی از دیدار های هفته هفتم این رقابت ها به مصاف تیم فارس رفت که در نهایت برابر حریفش به برتری دست یافت تا پنجمین پیروزی خود در این رقابت ها را کسب کند.

وی ادامه داد: در دورهای دوم و سوم از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر ممای مجازی بانوان کشور نیز، تیم هیات کونگ فو بانوان گیلان با همین ترکیب رو در روی تیم های پردیسان و کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت که در نهایت با نتیجه نزدیک برابر حریفانش شکست را پذیرا  شد تا در پایان هفته هفتم این مسابقات، پنج پیروزی و هفت شکست کسب کرده باشد.

وی بیان کرد: پیش از این نیز تیم هیات کونگ فو بانوان گیلان در رقابت های لیگ برتر ممای قهرمانی بانوان کشور موفق به شکست تیم های شهید منصوری نژاد مرکزی ، همدان ، هیات قزوین و استان مرکزی شده بود.

وی اضافه کرد: سارا صدیقی و زینب نمازی پور دیگر اعضای تیم هیات کونگ فو بانوان گیلان در رقابت های لیگ برتر ممای قهرمانی کشور هستند، فاطمه کریمی به عنوان سرپرست و مریم بادپا به عنوان مربی در این تیم حضور دارند.

مهروانی خاطرنشان کرد: در رقابت های لیگ برتر ممای (اجرای فرم) قهرمانی بانوان کشور ۱۷ تیم از سراسر کشور به رقابت به صورت مجازی می پردازند و ورزشکاران شرکت کننده باید در فرم های مختلف حضور یافته و فیلم اجرای فرم خود را به فدراسیون ارسال کرده تا این فیلم ها توسط داوران منتخب فدراسیون کونگ فو ارزیابی و نتایج آن اعلام شود و تیم گیلان برای اولین بار در این رقابت ها حضور یافته است.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان اظهار کرد: تیم بانوان گیلان نیز در سه فرم در این رقابت ها حضور  یافته که زینب دادجو ورزشکار گیلانی در اجرای فرم “آناتوآ”، نسیم شریفی و سارا صدیقی دیگر ورزشکاران کونگ فو کار استان گیلان در اجرای فرم “من توما”، ندا نوروزی و زینب نمازی پور دیگر کونگ فو کاران استان نیز در اجرای فرم “اوم” با سایر رقبای خود به صورت مجازی به رقابت می پردازند.

print

پاسخی بگذارید