تاریخ: ۱۳:۱۹ :: ۱۳۹۷/۰۴/۱۷

«مهدس قارونی» در گفتگو با خبرنگارما با رد شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر لغو شدن برگزاری آزمون استخدامی محدود شرکت پتروشیمی بوعلی‌سینا، گفت: در شرایط فعلی تمامی مجوزهای لازم برای برگزاری آزمون استخدامی اخذ شده و با هماهنگی هیات مدیره هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس این آزمون استخدامی به صورت محدود برگزار می‌شود.

«مهدس قارونی» در گفتگو با خبرنگار انرژی نیوز با رد شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر لغو شدن برگزاری آزمون استخدامی محدود شرکت پتروشیمی بوعلی‌سینا، گفت: در شرایط فعلی تمامی مجوزهای لازم برای برگزاری آزمون استخدامی اخذ شده و با هماهنگی هیات مدیره هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس این آزمون استخدامی به صورت محدود برگزار می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با بیان اینکه هدف از برگزاری آزمون جذب فازغ التحصیلان رشته مهندسی شیمی در مقطع کاردانی و کارشناسی است، تصریح کرد: به زودی و تا چند روز آینده جزئیات کامل برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی بوعلی‌سینا منتشر خواهد شد.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این آزمون استخدامی صرفا با هدف جدب فارغ التحصیلان واجد شرایط استان خوزستان به صورت محدود برگزار خواهد شد.
پتروشیمی بوعلی در رشته مهندسی شیمی شامل گرایش‌های طراحی فرآیند، صنایع شیمیایی معدنی، ترموسینتیک و کاتالیست، پدیده‌های انتقال، فرآیندهای جداسازی، فرآوری و انتقال گاز، صنایع پتروشیمی، مدل سازی، شبیه سازی و کنترل و در مقطع کاردانی فنی شیمی گرایش‌های صنایع شیمیایی، بهره‌برداری گاز و عملیات پتروشیمی به دنبال جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی (مرد) است.

انرژی نیوز

print

پاسخی بگذارید