تاریخ: ۲۳:۲۹ :: ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
ماهی دار شدن قفس دریایی در شهرستان تنکابن

قفس دریایی در شهرستان تنکابن ماهیدار شد و در مدار تولید قرار گرفت.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران گفت: باپیگیری مستمر شیلات مازندران قفس دریایی در بخش نشتارود شهرستان تنکابن ماهیدار شده و در مدار تولید قرار گرفت

او به هنگام رهاسازی ماهی در قفس در این شهرستان، افزود:پروژه پرورش ماهی در قفس‌های دریایی یکی از پروژه‌های مصوب اقتصاد مقاومتی و مورد حمایت دولت در استان است.

کریم زاده گفت: براساس برنامه ریزی انجام گرفته به منظور حمایت از پروژه‌های پرورش ماهی در قفس‌های دریایی برای هرتن تولید ماهی در قفس‌های دریایی ۵۰ میلیون تومان و هرقفس تا سقف ۲/۵ میلیارد تومان تسهیلات در صورت تقاضای سرمایه گذاردر اختیار آنان قرار خواهیم داد.

او افزود: پیش بینی می‌شود درصورت فراهم شدن تمامی شرایط و امکانات ۲۳ قفس دردریا در سطح استان در امسال ماهیدار شده و در چرخه تولید آبزیان قرار گیرند.

مدیرکل شیلات مازندران گفت: یکی از طرح‌های مهم برای تحقق برنامه رشد ۷/۸ درصد ابلاغی، طرح پرورش ماهی در قفس‌های دریایی است که پیش بینی می‌شود ۴۶۰ تن ماهی در قفس‌های دریایی تمسال در استان تولید و بازار عرضه شود که در زمینه تامین بخشی از پروتئین موردنیاز جامعه، اشتغال زایی و درآمد نقش مهمی ایفا می‌کند.

print

پاسخی بگذارید