گروه: آرشیو / ورزشی
تاریخ: ۲۲:۱۹ :: ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
جذب ۲۳ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه‌های ورزشی محمودآباد

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد از جذب ۲۳ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه‌تمام ورزشی این شهرستان خبر داد.

گزارش از سارا اسماعیلی:مهدی شعبان پور در نشست با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: خبرنگاران در حوزه اطلاع رسانی و اخبار ورزشی عملکرد مطلوبی داشتند و ما در هفته تربیت بدنی و ورزش بیش از ۷۰ برنامه را پیش بینی کرده ایم.

وی با تشریح عملکرد پنج ماه نخست سال این اداره ادامه داد: برگزاری ۱۰۱ مسابقه شهرستانی، میزبانی ۱۶ مسابقه استانی، میزبانی ۴ مسابقه کشوری، تجلیل از ۲۵ قهرمان ورزشی، میزبانی ۹ اردوی استانی در مسابقات مختلف ورزشی، میزبانی اردوهای ملی، افتتاح و تجهیز خانه ورزش روستایی بونده، شومیا، معلم کلا و رودپشت به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان، برگزاری ۱۳ جشنواره و همایش فرهنگی و ورزشی، دعوت مربیان و ورزشکاران در اردوهای تیم ملی و مسابقات آسیایی و جهانی و دعوت ۲۲ ورزشکار به اردوی تیم های ورزشی استانی از عملکرد این اداره بوده است.

مهدی شعبان پور بیان کرد: اباذر اسلامی مربی تیم ملی کشتی آزاد و قهرمان مسابقات آسیایی اولان باتور قزاقستان، حسین توکلی سرمربی تیم ملی پارا وزنه برداری ایران در مسابقات آسیایی کره جنوبی، مجتبی راعی در اردوی تیم ملی پارا وزنه برداری جانبازان و معلولان جهانی ترکیه، آیناز نصیری و یگانه احمدی در اردوی تیم ملی نونهالان تکواندو، امیرعلی دریاپور در اردوی تیم ملی نجات غریق ارتش های ایران و حضور در مسابقات جهانی سیزم هلند، ریحانه اسلامی در اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان جمهوری اسلامی ایران در کرمان از مربیان و ورزشکاران محمودآبادی دعوت شده به اردوهای تیم ملی و مسابقات آسیایی و جهانی بودند.

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد به ۵۴۸ برنامه فرهنگی، ورزشی و عمرانی در پنج ماهه نخست سال اشاره و تصریح کرد: رتبه برتر اداره در سامانه M5 امور باشگاه های استان، رتبه برتر روابط عمومی در سطح ادارات ورزش و جوانان مازندران و همچنین رتبه برتر در سطح سه شهرستان های ادارات ورزش و جوانان مازندران در ارزیابی عملکرد دهه فجر از رتبه های استانی کسب شده بوده است.

شعبان پور از ۲۱۴ مدال کسب شده توسط ورزشکاران و مربیان محمودآبادی خبر داد و گفت: در استان با کسب ۷۳ طلا، ۵۹ نقره، ۵۸ برنز؛ در کشور با کسب ۱۳ طلا، ۸ نقره، ۳ برنز و در جهان با کسب ۲ مدال برنز رشته موی تای توسط حنانه شعبانی و هانیه توکلی درخشیده ایم.

وی خاطرنشان کرد: زمین ورزشی آرم، استادیوم شهید بهشتی، سالن ورزشی امام خمینی و پروژه زردآب با جذب اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال برای بهسازی، نوسازی و تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی به بهره برداری خواهد رسید.

این مسئول از بهسازی و تکمیل مجموعه ورزشی شهید بهشتی که سه سالن ورزشی را دربر می گیرد با توجه به اعتبارات جذب شده در سال آینده خبر داد و افزود: بزودی استخر سرپوشیده دولتی، خوابگاه ورزشی و ۲ خانه کشتی و رزمی در این شهرستان احداث خواهد شد.

print

پاسخی بگذارید