همزمان با فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل نمایشگاه دستاورد‌های دستگاه های استان در بخش پدافند غیرعامل با حضور پر رنگ منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد در سالن هلال احمر شهرستان ساری گشایش یافت.

روابط عمومی بندرامیرآباد ؛ صبح امروز (۱۱ آبان ماه ۹۸) نمایشگاه پدافند غیرعامل در استان مازندران با هدف به نمایش گذاشتن فعالیت‌ها و اقدامات دستگاه های اجرایی استان در حوزه پدافند غیرعامل توسط حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران افتتاح و به مدت ۴ روز روز پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

بر اساس این گزارش ، در این نمایشگاه غرفه های حاضر به ارائه دستاورد‌های ارگان های متبوع خود در حوزه‌های مختلف از جمله راه و شهرسازی ، بنادر ، حمل و نقل و .. پرداخته ، که به انتقال مفاهیم کاربرد پدافند غیرعامل در بخش های اجرایی استان و نحوه فعالیت‌ها ، همگرایی و کارکرد دستگاه‌ها در این حوزه به بازدیدکنندگان کمک خواهد کرد.

” بخش مدیریت بحران وپدافند غیرعامل” منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد نیز در این نمایشگاه به تبیین برنامه های پدافندی خود در بخش های بندری ، دریایی ، لجستیکی پرداخته و با ارائه بروشور و پخش نماهنگ معرفی بندر ، میزبان بازدیدکنندگان می باشد.

پدافند غیرعامل

 

print

پاسخی بگذارید