گروه: اقتصادی
تاریخ: ۲۳:۵۵ :: ۱۳۹۸/۰۴/۰۱

استاندار گلستان با حضور در شهر سیل زده گمیشان، علاوه بر بررسی آخرین وضعیت اقدامات انجام شده مناطق آسیب دیده، به شهدای خدمت این شهر ادای احترام کرد.

استاندار گلستان صبح امروز شنبه با حضور در گمیشان، علاوه بر سرکشی از مناطق و محلات سیل زده، در یادمان شهدای این شهرستان، مقام شامخ به خون خفتگان مدفون در این مزار را گرامی داشت.
هادی حق شناس به همراه میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیران شهرستانی ابتدا از محلات شرقی شهر گمیش تپه که در سیل فروردین ماه دچار خسارت فراوان شده بود، دیدن کرد.
وی در ادامه با حضور در منزل عبدالسلیم صوفیانی، بهزاد تاتاری، تاج قلی جهانی، عبدالعظیم نیانی و نازمحمد خالدی از شهدای خدمت واقعه واژگونی قایق امدادرسان گمیشان با خانواده این شهدا دیدار و از آنان دلجویی کرد.
شامگاه ششم فروردین ۹۸ قایق حامل نیروهای مردمی که برای جلوگیری از نفوذ سیلاب به شهر گمیشان تلاش می‌کردند، واژگون شد که در این حادثه شش نفر از جهادگران متشکل از شیعه و سنی جان باختند.
حق شناس در ادامه همچنین با حضور در سایت پرورش میگوی گمیشان از نزدیک در جریان روند تولید و پرورش این آبزی قرار گرفت.
سایت پرورشی گمیشان واقع در شمال غرب گلستان تنها مجتمع تولید میگو در شمال کشور است.
شهرستان گمیشان با هشتاد هزار نفر جمعیت در شمال غربی گلستان قرار دارد و در اثر سیل روزهای نخست امسال متحمل خسارت های زیادی شد.

print

پاسخی بگذارید