تاریخ: ۱۰:۰۰ :: ۱۳۹۷/۰۳/۲۹

بانک ملی ایران درراستای حمایت ازبازاراشتغال درفروردین واردیبهشت ماه امسال، تعدادسه هزارو ۹۵۶ فقره تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی ومشاغل خانگی

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در مدت مذکور تعداد یک هزار و ۸۳۸ فقره تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) به ارزش ۳۱۲ میلیارد و ۳۲۳ میلیون ریال و بالغ بر ۴۴۵ فقره تسهیلات خوداشتغالی سازمان بهزیستی به ارزش ۷۲ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال توسط بانک ملی ایران پرداخت شده است.

همچنین این بانک در راستای حمایت از مشاغل خانگی نیز  تعداد ۱۴۲ فقره تسهیلات به ارزش نه میلیارد و ۱۹۶ میلیون ریال به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۷۵ فقره تسهیلات به ارزش پنج میلیارد و ۹۴۵ میلیون ریال به سازمان بهزیستی در این بخش پرداخت کرده است.

پرداخت ۱۷۰ فقره تسهیلات خوداشتغالی بنیاد شهید به ارزش ۳۳ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال و یک هزار و ۲۸۳ فقره تسهیلات مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارزش ۱۰۷ میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در راستای حمایت از بازار اشتغال بوده است.

بانک ملی ایران در سال گذشته نیز تعداد ۷۶ هزار و ۳۷۳ فقره تسهیلات قرض الحسنه با معرفی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های حمایتی در بخش های خوداشتغالی و مشاغل خانگی پرداخت کرده است.

print

برچسب ها:

پاسخی بگذارید