نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی
تاریخ: ۱۷:۰۵ :: ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
خرید برنج با قیمت پایین از کشاورزان ناعادلانه است

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کشاورزان نیازمند حمایت بیشتر هستند، گفت: افزایش هزینه‌های تولید و قیمت پایین فروش برنج ناعادلانه است.

به گزارش اقتصاد گستر شمال به نقل از  خبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، منصورعلی زارعی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: آمریکایی‌ها از ۲۸ مرداد شروع به دشمنی کردند و تا الان هم دشمن ملت ایران بودند و هستند که در زمان پهلوی با شاه بودند ولی با ملت ایران نبودند.

وی افزود: باید پاسخگوی مطالبات همه مردم باشیم و رضایت عمومی را فراهم کنیم؛ اگر ما وظیفه اصلی خودمان را انجام ندهیم مطمئناً تاثیرش بر روی جامعه است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی به هفته دولت اشاره کرد و با اعتقاد به اینکه دولت سیزدهم خدماتی که ارائه داد خدمات برجسته‌ای بود، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم دولتی انقلابی است و ما همه پشتیبان دولت هستیم و مجلس شورای اسلامی در کنار دولت است ولی مجلس و دولت دو وظیفه جداگانه دارند.

زارعی با بیان اینکه یکی از مشکلات ما این است که در برخی موارد قانون را رعایت نمی‌کنیم، تصریح کرد: اگر فرمایشات مقام معظم رهبری در جامعه به درستی اجرایی می‌شد الان شاهد بسیاری از مشکلات نبودیم.

وی ضمن امیدواری به آینده، بیان کرد: مهم‌ترین موضوع حال حاضر کشور اشتغال ، مسکن و رشد اقتصادی است و دولت وظیفه خود را در حوزه کشاورزی انجام نداد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کشاورزان نیازمند حمایت بیشتر هستند، افزود: افزایش هزینه‌های تولید و قیمت پایین فروش برنج ناعادلانه است.

زارعی با عنوان اینکه ما در حوزه مسکن در استان مازندران ضعیف هستیم، گفت: آیا دستگاه‌های مدیریتی استان در بحث تامین مسکن برای مردم ضعیف هستند؟ زمین در استان مازندران گران است و در این زمینه دولت باید شرایط را برای مردم تسهیل کند.

print

پاسخی بگذارید