تاریخ: ۲۲:۲۲ :: ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
دست مریزاد نیازآذری به دست اندرکاران برپایی مسابقات  کشتی باشگاههای جهان

بابل؛ شهرالمپیک و المپیاد، خاستگاه مشاهیر، مفاخر، سرداران،خیرین، کارآفرینان، پهلوانان و قهرمانان سترگی است که در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی ، علمی، فرهنگی ، ورزشی منشا حرکت و تحول بوده اند.

به گزارش اقتصاد شمال ،حسین نیاز آذری نماینده مردم بابل در مجلس برگزاری مسابقات کشتی باشگاههای جهان در بابل را فرصت مناسبی برای معرفی قابلیت های این شهرستان عنوان کردو با صدور پیامی در این باره از دست اندرکاران برپایی این دوره از مسابقات تقدیر کرد که در این پیام آمده است ؛شهرستان بزرگ بابل با برگزاری رویدادها و جشنواره های مختلف اقتصادی، علمی ، فرهنگی و ورزشی به کانون تحولات حرکت بخش شمال کشور تبدیل شده است واین جریان باشکوه ادامه خواهدیافت.
اینجانب بر خود وظیفه می دانم به نمایندگی از مردم ورزش دوست و ترقی خواه بابلی از کلیه دست اندرکاران برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی باشگاه های جهان اعم از اجرایی، انتظامی، امدادی و فنی تشکر و قدردانی نمایم.
ضمن تبریک قهرمانی تیم رازی بابل و سپاس فراوان ازجناب حاج علی انصاری مالک باشگاه ، مربیان و کشتی گیران ارزشمند این تیم ازمساعی ارزنده اداره کل تربیت بدنی استان مازندران، فرمانداری و شورای اسلامی و شهرداری بابل، فدراسیون کشتی،مدیریت تربیت بدنی بابل، پیشکسوتان و هیات کشتی بابل، ریاست و کارکنان دانشگاه آزاداسلامی بابل ،رسانه های گروهی و هواداران خستگی ناپذیر که در برگزاری این رویداد معتبر نقش آفرینی نموده اندتجلیل و تکریم می نمایم.
پیام روشن برگزاری مسابقات در این شهرستان بیان مهمان نوازی، توانمندی ها ،سرمایه گذاری ، استعداد و اتحاد مردم ، مسوولین و جامعه فرهنگی ورزشی بوده و بیانگر آمادگی برگزاری رویدادهای مهم دیگری چون جشنواره بین المللی فیلم وارش است.
به وزیر ورزش و جوانان و استاندارمازندران اعلام می دارم در صورت توسعه و بهبود زیرساخت های ورزشی شهرستان بابل، جوانان پرشوراین دیار قله های پیشرفت و قهرمانی را فتح خواهندکرد.
از خیرین و سرمایه گذاران ورزش یار نیز دعوت می نمایم با حمایت از باشگاه های ورزشی این شهرستان در روند تعالی و ترقی جوانان مستعدبابلی مشارکت خداپسندانه داشته باشند.

print

پاسخی بگذارید