تاریخ: ۱۳:۵۳ :: ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
رشد ۴۰۰ درصدی سرمایه گذاری بخش خصوصی در امیرآباد

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد از تحقق ۴۰۰ درصدی اهداف جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در این بندر خبر داد.

،محمدعلی اصل سعیدی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت: طبق برنامه ریزی‌های تببین شده از سوی سازمان بنادر و دریانوردی و اهداف این اداره کل، میزان جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در این بندر در سال ۱۳۹۹ مبلغ ۸۸۲ میلیارد بینی شده بود که با جذب ۳ هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال از ابتدای امسال تا پایان دی ماه، سرمایه گذاری بخش خصوصی با رشد ۴۰۰ درصدی محقق شد.

او افزود: علاوه بر میزان سرمایه گذاری جذب شده هم اکنون بیش از ۴ هزار میلیارد ریال طرح‌های سرمایه گذاری در دست اقدام و در مراحل عقد قرارداد داریم که امیدواریم تا پایان امسال محقق شود.

سعیدی پور اجرای سیاست‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی و پیگیری برنامه‌های راهبردی توسعه مشارکت داخلی و خارجی سازمان بنادر و دریانوردی را به عنوان “چراغ راه” در کسب این موفقیت، مهم برشمرد و بر رقابتی کردن فضای سرمایه گذاری ایده آل برای متقاضیان سرمایه گذاری از سوی متولیان این حوزه در تمامی بخش‌های بندری و دریایی تأکید کرد.

او با اشاره به اینکه این بندر با تأمین زیرساخت‌های مناسب و حمایت همه جانبه از فعالان اقتصادی شرایط مناسبی را جهت سرمایه گذاری ایجاد کرده است، گفت:با ایجاد یک نظام هماهنگ در حوزه سرمایه‌گذاری و ارتباط دوسویه مناسب میان متقاضیان سرمایه گذاری و بندر، به زودی شاهد حضور حداکثری بخش خصوصی در پسکرانه بندرامیرآباد خواهیم بود.

سعیدی پور احداث مخازن روغن خوراکی و طرح‌های تولیدی و صنعتی از قبیل طرح احداث کارخانه روغن کشی و تولید خوراک دام را نمونه‌ای از سرمایه گذاری جذب شده بخش خصوصی در سال جاری برشمرد و از بخش خصوصی که موضوع سرمایه گذاری آن‌ها مرتبط با اقتصاد دریا باشد و بتواند ترافیک دریایی بندرامیرآباد را افزایش دهد جهت فعالیت اقتصادی در این بندر دعوت کرد.

print

پاسخی بگذارید