تاریخ: ۱۲:۴۲ :: ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
روز‌های پایانی تعمیرات واحد ۲ بخار نیروگاه نکا فرا رسید

تعمیرات میاندوره‌ای واحد ۲ بخار نیروگاه نکا روز‌های پایانی خود را سپری می‌کند.

حسینعلی تازیکی مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا با بیان اینکه تعمیرات میاندوره‌ای واحد ۲ بخار نیروگاه نکا روز‌های پایانی خود را سپری می‌کند، گفت: این واحد براساس برنامه و با هماهنگی مرکز مدیریت شبکه برق کشور با هدف حفظ و ارتقاء آمادگی و تولید پایدار انرژی به مدت ۳۰ روز از مدار خارج شد و تحت عملیات میاندوره‌ای قرار گرفت.

او با گسترده، دشوار و حساس خواندن کار تعمیرات، نگهداری و بهره برداری از واحد‌های این نیروگاه با بیش از ۴ دهه کارکرد، گفت: بدلیل لزوم آمادگی واحد‌ها برای تأمین نیاز مشترکان شبکه برق کشور در روز‌های گرم پیشرو که تقاضای مصرف با به مدار آمدن سیستم‌های سرمایشی به شدت افزایش می‌یابد، کار و تلاش و فعالیت در نیروگاه‌ها حتی در تعطیلات نوروزی به صورت فشرده و بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

تازیکی افزود: هموطنان مطمئن باشند که کارکنان نیروگاه‌ها بطور شبانه روزی و با تمام توان در تلاشند تا خللی در تولید مطمن و پایدار برق که آسایش و رفاه مردم به آن گره خورده است، بوجود نیاید.

او گفت: از مشترکان فهیم انتظار داریم که مثل همیشه با مدیریت و رعایت الگوی مصرف بهینه برق به خادمان خود در صنعت برق کمک کنند تا پیک تابستان امسال را بدون مشکل سپری کنیم.

print

پاسخی بگذارید