تاریخ: ۲۲:۵۴ :: ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
روز دوم هفته سوم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس برگزار شد

روز دوم هفته سوم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس باشرکت ۵۲ راس اسب از نژادهای "ترکمن، دوخون و تروبرد" عصر امروز دوشنبه بدون حضور تماشاگران در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

در روز دوم هفته سوم این مسابقات که یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون جایزه نقدی برای صاحبان اسب‌های برتر پیش بینی کرده بودند، اسب‌های شرکت کننده در ۶ دور به مسافت ۱۲۰۰ و ۱۰۰۰ متری با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رقابت در دور اول میان اسب‌های بیش از ۳ سال، هندیکاپ کلاس ۶ نژاد ترکمن و به مسافت ۱۲۰۰ متر برگزار شد که در پایان این دور اسب “سلنا” اول شد و اسب‌های “دادلی گراش” و “سپیدار سیاه پوش” به ترتیب جایگاه دوم و سوم را کسب کردند.

در دور دوم اسب‌های نژاد تروبرد بیش از ۳ سال در خط شروع قرار گرفتند که در این دور اسب “آرسیو لیدی” زودتر از بقیه مسافت ۱۰۰۰ متر را طی کرد و مقام اول را به‌دست آورد و اسب‌های “بولد رد” و “شانی” به ترتیب دوم و سوم شدند.

سومین دور این مسابقات به مسافت ۱۰۰۰ متر و با حضور اسب‌های دوخون ۲ ساله برگزار شد که اسب “هج نورا” با سبقت از دیگر رقبا مقام اول را به خود اختصاص داد و اسب‌های “هلدی گزل” و “پرداد” به ترتیب مقام دوم و سوم را به‌دست آوردند.

اسب‌های نژاد دوخون ۳ سال به بالا در دور چهارم روز دوم هفته سوم مسابقات کورس پاییزه گنبدکاووس به مسافت ۱۰۰۰ متر باهم به رقابت پرداختند که در این دور اسب “یونی کورن” در جایگاه اول ایستاد و پس از آن اسب‌های “صاحب جمال” و “یومای لووا” مقام دوم و سوم را کسب کردند.

در دور پنجم این مسابقات، اسب‌های نژاد دوخون بیش از ۳ ساله وارد دپار شدند که اسب “رویتا سروین” زودتر از بقیه مسافت ۱۰۰۰ متر را طی کرد و اول شد و اسب‌های “کارول اسپید” و “طوطی” به ترتیب مقام دوم و سوم را به‌دست آوردند.

مسابقات روز دوم هفته سوم کورس پاییزه گنبدکاووس در دور ششم نیز با رقابت اسب‌های نژاد تروبرد بیش از ۳ سال درحالی پایان یافت که اسب “اونیکس” زودتر از بقیه از خط پایان گذشت و اول شد و پس از آن اسب‌های “شایلیک” و “امیرخان ۲” جلوتر از دیگر رقبا رتبه‌های دوم و سوم را به‌دست آوردند.

روز سوم هفته سوم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس روز جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.

print

پاسخی بگذارید