تاریخ: ۲۱:۰۸ :: ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
زیرگذر التپه شهرستان بهشهر به بهره برداری رسید

زیرگذر التپه در سطح محور بهشهر _ گلوگاه با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،مصطفی قدمی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت:پس از ساله‌ها وقفه و با همت شبانه روزی راهداران، عملیات اجرایی احداث زیرگذر التپه در سطح محور بهشهر _ گلوگاه با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

او در آئین بهره برداری از‌ای پروژه که با حضور نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دادستان شهرستان بهشهر و جمعی از مسولین شهرستانی همراه بود، افزود: در راستای ایمن سازی محور‌های مواصلاتی منطقه اقدامات در خور توجه‌ای در دست اجراست.

قدمی گفت: این محور یکی از محور‌های پرتردد محسوب می‌گردید که با پیگیری‌های به عمل آمده و اختصاص اعتبار و با هدف رفع سانحه خیزی، عملیات احداث زیر گذر توسط این اداره کل اجرا و انتظارچندساله مردم منطقه تحقق یافت.

او افزود: با تلاش‌های شبانه روزی و مدیریت جهادی این مجموعه، عملیات احداث ده‌ها پروژه نیمه تمام که سالیان سال راکد بود در سال جاری به اتمام رسید و مورد بهره برداری مردم شریف استان قرار گرفت.

قدمی گفت: در آینده‌ای بس نزدیک نیز عملیات احداث زیر گذر پاسند این شهرستان نیز به اتمام و مورد به بهره برداری خواهد رسید.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در خصوص ارتقاء و ایمن سازی محور‌های استان، افزود:: اقبال و استقبال عموم کاربران جاده‌ای برای تردد از سطح محور‌های مازندران بالاست، از این رو امیدواریم با برنامه ریزی و تلاش مضاعف بتوانیم سرعت قابل توجهی در روند اجرایی پروژه‌ها داشته باشیم.

print

پاسخی بگذارید