تباکی فرماندار گلوگاه
گروه: اقتصادی
تاریخ: ۲۳:۲۲ :: ۱۳۹۷/۱۲/۲۷

فرماندار شهرستان گلوگاه در آخرین شورای اداری سال ۹۷ گفت: همه می دانیم سال ۹۷ سال پر تلاطم اقتصادی بود که با اتحاد هم توانستیم پشت سر بگذاریم. ‎

سرویس سیاسی اقتصادشمال،به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گلوگاه،محمدرضا تباکی قلعه سری در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان گلوگاه اظهار کرد: دشمنان ما با تحریم های سنگین مشکلات مالی زیادی برای مردم ایجاد کردند و این یک اتفاق تلخ و ناراحت کننده بود.

وی افزود: تحریم های اقتصادی سبب شد مردم اتحاد و انسجام بیشتری با هم داشته باشند و حمایت خود را نسبت به نظام بیشتر کردند، نمونه آنرا در راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهد بودیم.

این مسؤول بیان کرد: باید با انرژی مضاعف به استقبال سال ۹۸ برویم ، روسا ادارات تا پایان فروردین می توانند برنامه یکساله خود را به فرمانداری ارائه دهند.

فرماندار محترم شهرستان گلوگاه تاکید کرد: تشکیل سمن ها و سازمان های مردم نهاد برای ما بسیار امر مهمی است، همه سمن ها باید در فرمانداری شناسنامه داشته باشند و در چارچوب قانون عمل کنند در غیر اینصورت هیچ ارگانی با آنها همکاری نخواهد کرد.

تباکی در پایان ضمن تقدیر از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: فرمانده نیروی انتظامی و همه پرسنل آن در طی سال هم در حقوق شهروندی و هم در ایجاد نظم و امنیت تلاش کردند و برای ما خوشحال کننده است که فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلوگاه در کل استان تنها فرمانده ای بود که ب شورای عالی قضایی استان دعوت شد.

وی با اشاره به روز شهردار یاد آور شد:یاد و خاطره شهید باکری شهید شهردار را گرامی می داریم و این روز را به همه شهرداران و  شهردار شهرستان گلوگاه تبریک می گوییم.

print

پاسخی بگذارید