تاریخ: ۲۳:۵۱ :: ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
سرمایه‌گذاری خارجی ۴۱ میلیون یورویی در مازندران

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران از فراهم شدن هفت مورد سرمایه گذاری خارجی ۴۱ میلیون یورویی در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان مازندران خبر داد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال، به نقل از ایرنا حسن خیریانپور روز یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان در ساری افزود: با برگزار شدن هفت همایش بزرگ فرصت‌های سرمایه گذاری در مازندران، زمینه ورود سرمایه گذاران جدید به این دیار فراهم شده است.

وی خاطر نشان کرد: امسال در جذب سرمایه گذار خارجی اقدامات خوبی در حال انجام بوده که تاکنون زمینه هفت مورد سرمایه گذاری خارجی با سرمایه گذاری ۴۱ میلیون یورویی در استان فراهم شده است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه یک‌هزار و ۱۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان شناسایی شده است، اضافه کرد: تاکنون در هفت ناحیه، همایش سرمایه‌گذاری برگزار و مقرر است همایش بزرگ فرصت های سرمایه گذاری مازندران با حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی، بهار سال آینده برگزار شود.

معاون استاندار با اشاره به توسعه اشتغال دانش بنیان و تقویت طرح‌های اشتغال زایی در مازندران، اضافه کرد: تاکنون ۹۶ درصد سهمیه ۵۳ هزار نفری اشتغال مازندران تاکنون محقق شده و باید تا پایان سال این شاخص با میزان ۱۰۰ درصد در سامانه رصد اشتغال مازندران ثبت شود.

خیریانپور با اشاره به اینکه برگزاری همایش های سرمایه گذاری در استان زمینه ورود و تقاضای سرمایه گذاری در مازندران را افزایش داده است، گفت: تا پایان امسال قصد داریم در حوزه سرمایه گذاری و جذب اشتغال از این حوزه گام های اساسی‌تری برداریم.

خیریانپور ادامه داد: در حوزه مردمی سازی یارانه ها و پرداخت تسهیلات حوزه کشاورزی و شیلات، مازندران رتبه سوم کشور را کسب کرده و باید این شاخص به رتبه نخست کشور تبدیل شود.

print

پاسخی بگذارید