تاریخ: ۱۸:۲۰ :: ۱۳۹۹/۰۸/۱۱

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: سه بازیکن اصلی داماش نیز از این تیم جدا شدند.

امید هرندی روز یکشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش از این نیز، ۱۷ بازیکن از داماش جدا شده بودند و متاسفانه روز گذشته نیز سه بازیکن دیگر از این تیم جدا شدند تا وضعیت داماش به لحاظ بازیکن بحرانی تر شود.

وی افزود: با وجود اینکه وضعیت مدیریتی این باشگاه نامعلوم و هنوز انتقال امتیاز این باشگاه به مالک جدید انجام نشده و از سوی دیگر امکان دارد که امتیاز داماش پس گرفته شود، اما با تمام این مشکلات تمرینات تیم به طور منظم برگزار می شود تا اگر شرایط مهیا شد، تیم آماده حضور در رقابت های لیگ دسته اول باشد.

وی ادامه داد: این در حالی است که امکانات این تیم نیز به دلیل شرایط موجود بسیار ضعیف و حتی پایین تر از تیم های محلات است که این امر زیبنده فوتبال گیلان و شهرستان رشت نیست چون داماش تنها نماینده رشت در لیگ دسته اول بشمار می رود ولی هم اینک موجودی این تیم فقط ۲۰ توپ است که با آن تمرین می کنیم.

وی بیان کرد: با تمام این مشکلات ما هرچه در توان داریم را انجام خواهیم داد و تا لحظه آخر برای شهر و استان خود و همچنین برای تیم داماش تلاش می کنیم تا در صورت برطرف شدن مشکلات در رقابت ها حضور یابیم.

سرمربی داماش در خصوص آخرین وضعیت بدهی های این تیم و همچین وضعت مالکیتی باشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه هنوز بدهی های تیم پرداخت نشده و بدهی ها پابرجاست و اگر تیم داماش نتواند بدهی های خود را پرداخت کند باید در رقابت های زیرگروه لیگ دسته سوم کشور حضور یابد.

هرندی اضافه کرد: باشگاه داماش سال گذشته پس از در اختیار گرفتن امتیاز یک تیم لیگ دسته اولی ، امتیاز دسته دومی خود را نیز به صورت رایگان واگذار کرد و اگر امتیاز لیگ دسته اولی داماش استرداد شود، دیگر این تیم امتیاز لیگ دسته دوم را ندارد و باید در زیر گروه لیگ دسته سوم حضور یابد.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر هنوز وضعیت مالکیت این باشگاه  مشخص نشده و امتیاز این باشگاه به آقای سامان سهرابی واگذار نشده و این نیز بر مشکلات این تیم پرطرفدار افزوده است و مالک جدید نیز نمی داند که تیم به وی واگذار خواهد شد یا نه تا بتواند کارهای خود را انجام دهد.

وی به حضور بازیکنان جدید در تمرینات داماش نیز اشاره و اظهار کرد: با توجه به جدایی حدود ۲۰ بازکن اصلی، دیگر بازیکنی برای داماش باقی نمانده و به همین دلیل ما طی دو مرحله از بازیکنان جدید تست گرفتیم که نه تنها از گیلان بلکه از استان هایی همچون بوشهر، خراسان رضوی ، فارس و غیره نیز بازیکن برای حضور در مرحله تست گیری تیم فوتبال داماش حضور داشتند که در نهایت ، حدود ۲۰ بازیکن را انتخاب کردیم که این بازیکنان در تمرینات حضور دارند اما به طور حتم باید چند بازیکن باتجربه نیز جذب کنیم.

سرمربی داماش گیلان در خاتمه بیان کرد: به هرحال ما تا لحظه آخر کار خود را انجام می دهیم و به احتمال زیاد  طی هفته جاری وضعیت داماش مشخص می شود اما امیدواریم که شرایط به گونه ای رقم زده شود که این تیم پرطرفدار بتواند با پرداخت بدهی های خود، همچنان در رقابت های لیگ دسته اول حضور یابد.

تیم فوتبال داماش گیلان که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته دوم حضور داشت، با خرید امتیاز باشگاه اروند خرمشهر، در رقابت های لیگ دسته اول حضور یافت که در نهایت با کسب رتبه دوازدهم جدول ۱۸ تیمی این مسابقات، سهمیه خود را در لیگ دسته اول حفظ کرد.

print

برچسب ها: ,

پاسخی بگذارید