گروه: اقتصادی
تاریخ: ۱۴:۳۸ :: ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
اسکله‌ گردشگری مازندران به مرحله بارگذاری اطلاعات رسید

معاون گردشگری کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت که با تکمیل دریافت موافقت‌نامه اصولی برای تمامی ۱۳۴ اسکله گردشگری از سازمان بنادر و دریانوردی ، هم اکنون کار به مرحله بارگذاری اطلاعات رسیده است.

مهران حسنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در حال حاضر هیچ مانعی بر سر راه اجرایی شدن طرح اسکله های گردشگری سواحل دریای مازندران وجود ندارد و تنها مانع پیش رو ، زمان است.

وی توضیح داد : بارگذاری اطلاعات هر اسکله گردشگری به دلیل گسترده بودن اطلاعات زمان بر است و به طور میانگین برای هر اسکله چهار تا پنج ساعت زمان صرف می شود.

معاون گردشگری اطلاعات مورد نیاز را شامل داده های مکانی ، شرایط زیست محیطی ، نوع بهره برداری از پروژه ، ویژگی های محیطی اسکله و داده های دیگری از این دست معرفی کرد و گفت که این اطلاعات باید در سازمان بنادر به عنوان متولی طرح بارگذاری شود.

حسنی طولانی شدن عملیات اجرایی و سرمایه گذاری پروزه اسکله های گردشگری را در دریافت مجوز تمامی ۱۳۴ اسکله به صورت یکجا دانست و گفت : با توج به تاکید استاندار دیگر زمانی برای معطلی و جود ندارد و بهتر است که تمامی اسکله های به صورت یکجا مجوز گرفته و به سرمایه گذاران واگذار شود.

وی هرگونه توقف و یا بن بست در طرح اسکله های گردشگری استان را رد کرد و افزود : انتظار ما این است که تا پیش از پایان سال تمامی اطلاعات اسکله ها بارگذاری و مجوز نهایی صادر شود.

معاون گردشگری مازندران تاکید کرد : پس از دریافت مجوز به سرعت همه قطعه ها به سرمایه گذاران سپرده خواهد شد تا عملیات اجرایی ساخت اسکله آغاز شود.

print

پاسخی بگذارید