تاریخ: ۲۳:۲۲ :: ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
کرونا بانک ملی شهرستان نکاء را تعطیل کرد

ابتلا نیمی از کارکنان بانک ملی شعبه جانبازان شهرستان نکاء در شرق مازندران به بیماری کووید-۱۹ سبب تعطیلی این شعبه بانکی تا اطلاع بعدی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، این دومین شعبه بانک ملی در مازندران است که به دلیل ابتلا نیمی از کارکنانش به کووید-۱۹ و با هدف پیشگیری از سرایت بیماری به مشتریان تعطیل می شود.

مدیر روابط عمومی بانک ملی مازندران ظهر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تعطیلی شعبه این بانک در بلوار جانبازان شهرستان نکاء را به دلیل ابتلای نیمی از کارکنان به کووید-۱۹ و مشکوک بودن بقیه تایید کرد.

بیژن مقدم فر روز دوشنبه به گو با خبرنگار ایرنا گفت : براساس مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا ، کارکنان مشکوک مبتلا به کووید-۱۹ پس از تایید پزشک در راستای جلوگیری از انتقال ویروس به سایر کارکنان و مشتریان باید به مرخصی بروند و این  مصوبه برای شبعه بانک ملی ما در نکاء اجرایی شد.
وی اضافه کرد : بر اساس برنامه ریزی قرار است این شعبه از فردا چهارم شهریور فعالیتش را از سر بگیرد و در غیر این صورت دیگر شعب بانک ملی در شهر نکاء کارهای بانکی مردم را انجام می دهند.
مقدم فر با اظهار این که امکانات زیرساختی و ارتباطی برای پیگیری غیرحضوری کارهای بانکی از مدت ها پیش در همه نقاط کشور آماده است ، گفت : متاسفانه همچنان شعب بانک ملی در سطح استان مازندران و شاید سایر استان ها با ازدحام مراجعه کنندگان مواجه هستند.

وی از مشتریان بانک ملی خواست برای حفظ سلامتی خودشان و کارکنان بانک از مراجعه غیر ضروری برای انجام امور بانکی به شعب خودداری کنند.

شهرستان نکاء در شرق مازندران بر اساس برخی گزارش های رسمی قرمزترین وضعیت کرونایی را در مازندران دارد. پیش از این رییس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان اعلام کرده بود که بیش از یکهزار و ۳۰۰ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در منازلشان در قرنطینه قرار دارند.

print

برچسب ها: , ,

پاسخی بگذارید