تاریخ: ۱۹:۰۷ :: ۱۳۹۶/۰۹/۱۹

نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بیمه دانا، صنعت بیمه را تضمین کننده امنیت و آرامش مردم دانست و خواستار بهره مندی هموطنان از پوشش های مختلف بیمه ای شد.

دکتر بیژن صادق در مراسم گشایش شعبه جدید این شرکت اظهار داشت: صنعت بیمه توانایی و ظرفیت های بسیار مناسبی برای پوشش وقایع و حوادث غیرمترقبه دارد.
در این مراسم که روز ۱۴ آذر ماه جاری با حضور مدیران ارشد بیمه دانا و مقامات و مسوولان محلی ورامین در محل شعبه ۱۵ خرداد این شرکت برگزار شد، دکتر صادق اظهار داشت: بیمه دانا به عنوان دومین شرکت بزرگ بیمه خصوصی در کشور در طول سال های گذشته توانسته برند بسیار مناسب و خوشنامی را در کشور ایجاد کند، از بیمه درمان تکمیلی گرفته تا سایر رشته های متنوع بیمه ای که امیدواریم با گشایش شعبه جدید ۱۵ خرداد (قرچک-ورامین) از این پس شاهد ارتقای سطح خدمات و تسهیلات بیمه ای به مردم و امنیت و آرامش هموطنان این منطقه باشیم.
وی ظرفیت ها و توانایی های اقتصادی بالقوه و بالفعل منطقه را یادآور شد و با اشاره به وقایع رخ داده در تاریخ ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ که منجر به شهادت تنی چند از مردم ولایتمدار این منطقه شد، ابراز امیدواری کرد: امنیت و آرامش شهروندان جنوب شرق تهران از این پس با ارائه خدمات مناسب بیمه ای و پوشش های مختلف آن به بهترین شکل ممکن تامین شود.
دکتر صادق، شرایط اقلیمی و جغرافیایی ایران را مورد اشاره قرار داد و با تاکید بر عوامل تهدید کننده، خواستار مدیریت این رویدادها با استفاده از ابزار بیمه شد و افزود: با توجه به وقایع تلخ رخ داده اخیر کشور به ویژه غرب ایران، امیدواریم صنعت بیمه بتواند با استفاده از توانایی و ظرفیت های خود ضمن ارائه پوشش های مختلف بیمه ای، مرهمی بر آلام هموطنان زیان دیده باشد.

print

برچسب ها:

پاسخی بگذارید