فرماندار بهشهر

جلسه کارگروه اقتصادی ستاد توسعه شهرستان بهشهر با حضور  هادی خنجری فرماندار  بهشهر و اعضای این ستاد برگزار شد.

به گزارش اقتصاد شمال ، فرماندار بهشهر در این جلسه به اهمیت جایگاه اقتصاد در زندگی مردم اشاره کردو رونق اقتصادی را از وظایف مسئولان خواند و افزود :شناسایی طرح ها و فرصتهای دارای اولویت در شهرستان قدم اول برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی است.

خنجری به برنامه های اجرا شده در شهرستان اشاره کردو گفت:کاملا به شرایط حساس اقتصادی حال حاضر جامعه واقف هستم و از همه سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی می خواهم که برای بهبود شرایط اقتصادی شهرستان به میدان بیایند .

 

خنجری در ادامه از دبیر کارگروه جلسه خواست به  ارائه گزارش در خصوص اقدامات انجام گرفته بپردازد و ادامه داد: باید استراتژی ها ، اهداف ، برنامه ها و اقدامات اولویت دار برای دست یابی به توسعه اقتصادی شهرستان مورد توجه قرار گیرد تا مردم بیش از این در فشار اقتصادی نباشند .

 

فرماندار بهشهر به حضور مردم شهرستان بهشهر در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی اشاره کردو خدمت به این مردم را عبادت خواند و خاطر نشان کرد: باید از دستگاههای اجرایی دعوت کنیم تا همه فرصت های مهم سرمایه گذاری را در برنامه های خود مشخص کنند و با ارائه طرح های اقتصادی  قابل اجرا برای توانمند سازی بیش از پیش منطقه از نظر اقتصادی تلاش کنند .

 

یادآور می شود در پایان جلسه فرماندار  شهرستان بهشهر خواستار تهیه بسته ای قابل ارائه در حوزه اقتصادی و فرصت های منطقه به سرمایه گذاران از سوی این کارگروه شد.

 

گفتنی است شهرستان بهشهر در شرقی ترین نقطه از استان مازندران قرار دارد و بندرامیرآباد نیز از مناطق اقتصادی این شهرستان محسوب می شود.

print

پاسخی بگذارید