تاریخ: ۱۰:۳۰ :: ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
ضرب الاجل دادگستری برای تعیین تکلیف نهاده‌های دامی

نهاده‌های دامی دپو شده در انبار‌های بنادر و گمرکات مازندران باید تا یک ماه آینده تعیین تکلیف شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در بازدید سر زده از سیلو‌ها و مخازن نهاده‌های دامی بندر امیرآباد ،گفت: دستگاه‌های مربوطه باید هر چه سریعتر به ترخیص کالا‌های دپو شده در انبار بنادر و گمرکات استان اقدام کنند.

او افزود:مقدار زیادی نهاده دامی از قبیل جو و ذرت در انبار‌های بنادر مازندران دپو شده و خاک می‌خورد و بخشی از آن‌ها فاسد شده و قابل استفاده برای دام‌ها نیز نیست.

حجت الاسلام اکبری گفت: مقدار بسیار زیادی از نهاده دامی جو که از ۲سال قبل در انبار بندر امیرآباد دپو شده بود ترخیص و تعیین تکلیف نشده و فاسد شده است و باید  برای مصارف دیگری مورد بهره برداری قرار گیرد یا معدوم شود.

او با بیان اینکه دادستانی بهشهر و مرکز استان با هر گونه تعلل در ترخیص کالا‌های دپو شده اقدام قانونی خواهند کرد، افزود: نهاده‌های دامی دپو شده در انبار‌های بنادر و گمرکات استان باید در مدت یکماه تعیین تکلیف و ترخیص شوند.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: نهاده‌های دامی که تازه وارد انبار بنادر و گمرکات استان شده است نیز با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط و مذاکره با واردکنندگان هر چه سریعتر تعیین تکلیف و ترخیص شوند.

انتهای پیام/س

print

پاسخی بگذارید