استاندار مازندران اعلام کرد
تاریخ: ۱۲:۰۳ :: ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
عرضه مستقیم برنج شمال به مسافران نوروزی

جهادکشاورزی طرحی ارائه دهد تا مسافران نوروزی برنج شمال را به قیمت مناسب تهیه کنند.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،استاندار مازندران در جلسه قرارگاه امنیت غذایی مازندران گفت: سال آینده نباید شاهد تکرار وضعیت برنج مشابه اتفاقی که امسال افتاد باشیم و مرکز تحقیقات برنامه تولید برنج اقتصادی را ارائه کند.

او خواستار عرضه مستقیم برنج به مسافران استان شد و افزود: برنامه و طرحی ارائه کنیم که مسافران برنج مصرفی خودشان را مستقیما از مازندران تهیه کنند.

حسینی‌پور شرایط امسال را به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان و سال نو ویژه خواند و ادامه داد: تمهیدات لازم برای خدمت‌رسانی به مسافرین ایجاد و همه امکانات و اقلام برای مردم استان و مسافرین فراهم شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران به دلیل حضور میلیون مسافر باید از خدمات ملی هم بهره‌مند شوند گفت: در تامین گوشت قرمز استان آرامش را در بازار حاکم کنیم و نیاز‌ها تامین شود.

او افزود: با کمک بسیج، گروه‌های جهادی و بخشداران مرغ و گوشت منجمد در مناطق محروم و دورافتاده استان نیز توزیع شود.

دیپلماسی غذایی برای تامین نیاز‌های مازندران

حسینی‌پور با بیان اینکه واردات دام زنده از کشور‌های همسایه نیز پیگیری شود، ادامه داد: مسوولان استانی باید مدیریت کنند از طریق تهاتر کالا با سایر استان‌ها، نیازمندی‌های استان را تامین کنیم.

او گفت: می‌توانیم از طریق ارسال مرکبات و گوشت مرغ به سایر استان‌های کشور، گوشت قرمز و سایر کالا‌های مورد نیاز را وارد استان کنیم.

حسینی‌پور افزود: همانطور که مازندران بازار مرغ کشور را تامین و تنظیم می‌کند، کشور هم باید نیازمندی‌های این استان را تامین و بازار مازندران را تنظیم کن

print

پاسخی بگذارید