تاریخ: ۲۰:۰۵ :: ۱۳۹۶/۰۹/۱۴

با دستگیری ۳عامل آدم ربایی زن و شوهر جوان در شهرستان نیشابور، سرکرده باند گروگان خود را در میدان آزادی تهران رها کرد و متواری شد.

ساعت ۲۴ روز بیست و هفتم مهرماه امسال سه مرد و یک زن وارد خانه مسکونی در محدوده خیابان امیرکبیر نیشابور شدند. آنها پس از بستن دست و پا و دهان زوج جوان با تهدید چاقو طلاهای زن را به زور گرفتند و سپس ۲ گروگان  خود را به منزلی دیگر انتقال دادند. اما زن جوان توانست در فرصتی مناسب از پنجره خانه خود را به بیرون بیندازد و فرار  کند. زن جوان موضوع را به پلیس  ۱۱۰ اطلاع داد.

شناسایی و دستگیری ۳ آدم ربا

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در این باره گفت: با گزارش موضوع آدم ربایی به فوریت های پلیسی ۱۱۰ ماموران کلانتری ۱۳ نیشابور بلافاصله در محل حاضر شدند. سرتیپ قادر کریمی افزود: دستورات لازم برای پی گیری سریع پرونده صادر و کارآگاهان پلیس آگاهی با هدایت دادستان شهرستان و به فرماندهی سرهنگ حسین بیات مختاری وارد عمل شدند.

وی خاطر نشان کرد: کارآگاهان با تحقیقات علمی وتخصصی سه تن از متهمان پرونده که ۲ تن از آنان زن و شوهر بودند را شناسایی و دراقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرتیپ کریمی گفت: اما سرکرده باند که از مجرمان سابقه دار و تحت تعقیب به خاطر کلاهبرداری های متعدد در استان های تهران، خراسان رضوی، یزد و دیگر مناطق کشور قرار داشت با خودروی پرادوی خود گروگان ۲۵ ساله را با خود برده بود.

وی گفت: در حالی که ردزنی های گسترده پلیسی حاکی از آن بود که متهم گروگان خود را به شمال و شهر چالوس انتقال داده است سرکرده باند که احساس خطر می کرد به تهران گریخته و گروگان خود را در میدان آزادی  پایتخت رها می کند و متواری می شود. جستجوهای گسترده برای دستگیری این متهم ادامه دارد.

print

برچسب ها:

پاسخی بگذارید