گروه: اجتماعی
تاریخ: ۲۲:۲۴ :: ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
ماجرای فحشا در پاتایا

پایگاه خبری انصاف نیوز با ابراهیم فیاض، جامعه شناس و استاد دانشگاه درباره زیست جنسی ایرانیان گفتگو کرده است.

سرویس اجتماعی اقتصاد شمال ،فیاض می گوید:درمورد مسائل جنسی در ایران به بحران رسیده‌ایم و دیگر حتی رک بودن هم کافی نیست و همه باید در این حوزه وارد شوند.

تنفر جنسی بسیار زیاد است. یکی از دوستان با یک زن بوسنیایی ازدواج کرد از او پرسیدم زن بوسنیایی چطور است، گفت اینها خیلی شوهردوست هستند. در اروپا زن‌ها از زنان ایرانی خیلی زن‌تر هستند. بعد می‌گوییم چرا طلاق زیاد و بحران روحی-روانی زیاد است و زن و مرد خودکشی می‌کنند و چرا روابط جنسی خارج از خانواده برقرار می‌شود.

ملاک من مهربانی است، زنان مهربانی خود را از دست داده‌اند.

الان اگر زنانگی را به زنان برنگردانیم؛ با بحران‌های اجتماعی وحشتناکی مثل افسردگی و خودکشی، روبرو می‌شویم.

پاتایا شهری است که پر از تونل‌ها و جزیره‌های جنگلی است، مردم دنیا برای همین به این شهر سفر می‌کنند اما ایرانی‌ها می‌روند در یک خیابان هفتصد متری برای فحشا. جمعیت پاتایا ۷۰۰ هزارنفر است. البته ایرانی‌های متدینی هم آنجا هستند که به حلال بودن غذا و طهارت و نجاست توجه می‌کنند و کار تجاری می‌کنند.

در دانشکده دختر و پسر همه سیگار می‌کشند. با مواد مخدر مست می‌کنند و وسط دانشکده می‌افتند. در تابستان یکی در دانشکده عربده می‌کشید، رفتم در چشمش نگاه کردم گفت «غلط کردم ببخشید.» وضع ما این است دانشجو باید فکر کار علمی باشد نه این کارها. سال بعد اگر کنکور برداشته شود هر دانشجویی‌ترم اول خراب کند بیرونش می‌کنیم.

print

پاسخی بگذارید