تاریخ: ۲۱:۵۴ :: ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
علت قطعی چندین ساعته اینترنت در مازندران چه بود؟

قطعی چندین ساعته اینترنت در بخش خانگی، اداری و همچنین تلفن همراه در نقاطی از استان حفاری و عملیات عمرانی و تخریب فیبر نوری در ۱۵ کیلومتری جاده بابل به قائمشهر اعلام شد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،شهروندان ساری، قائمشهر، جویبار و نکا و بهشهر از حوالی ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه تا ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه امروز با قطع ناگهانی شبکه مخابراتی و اینترنت مواجه شدند. و نتیجه آن ضعف آنتن‌دهی موبایل و تلفن ثابت و همچنین قطعی اینترنت بوده که به گفته برخی از شهروندان اکنون به روال عادی برگشته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری ارتباطات استان مازندران روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اینترنت شهرستان های نام برده شده به علت اختلال در مسیر فیبر نوری از ساعتی قبل قطع شد که با بررسی میدانی کارکنان زیرساخت این مشکل اکنون رفع و شرایط به روال قبل برگشته است.

اسماعیل اعزی افزود: در ۱۵ کیلومتری جاده قائمشهر به بابل به دلیل حفاری عمرانی ناخواسته به فیبر نوری منطقه آسیب وارد شد که کارشناسان زیر ساخت برای ارزیابی علت در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: از حوالی ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه اختلال اینترنتی در این شهرستان ها به وجود آمده و این شرایط تا ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه ادامه داشت.

اعزی گفت : به غیر از شهرستان های اعلام شده در دیگر نقاط مازندران مشکل اختلال اینترنت وجود نداشت.

print

پاسخی بگذارید