تاریخ: ۱۵:۲۰ :: ۱۳۹۶/۰۹/۰۳

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی، مجلس شورای اسلامی،بر نقش مهم ارائه صورت های مالی شرکت ها براساس استانداردهای مالی بین المللی در سوق نقدینگی به بازار سرمایه تاکید کرد.

علی اصغر یوسف نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره وضعیت وعملکرد بازار سرمایه گفت:عملکرد بازار سرمایه و استفاده از ظرفیت این بازار در اقتصاد کشور قابل دفاع نیست که البته این موضوع متاثر از دلایل مختلفی است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی افزود:کم توجهی به فرهنگ سازی در زمینه سرمایه گذاری در بورس یکی از دلایل عملکرد نامطلوب بازار سرمایه می تواند باشد و البته باید قوانین بهتری نیز برای بازار سرمایه در نظر گرفت تا با استفاده از ظرفیت این بازار، بخشی از منابع مالی برای تولید تامین شود.

✔️تقریبا بازار سوداگری اجازه جهش به بازار سرمایه نداد

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد:کم توجهی به بازار سرمایه باعث رونق بازار دلالی کاذب و سوداگری می شود و می توان گفت بازار سوداگری اجازه نداده تا بازار سرمایه ماموریت های خود را در اقتصاد کشور انجام دهد.

یوسف نژاد در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت افزود:یکی از راهکارها برای ارتقای عملکرد بازار سرمایه اعتماد سازی است تا سوق نقدینگی به این بازار با رشد روبرو شود و در این راستا باید شفاف سازی بیشتری انجام شود.

وی ادامه داد:باید مکانیزمی در بازار سرمایه وجود داشته باشد تا این امکان به وجود بیاید که سرمایه گذاری در بورس تسهیل شود همچنین از ظرفیت نقدینگی های خرد در جامعه بیشتر استفاده شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی افزود: با فرهنگ سازی در جامعه در زمینه سرمایه گذاری در بازار بورس و همچنین ارائه صورت های مالی شرکت ها براساس استانداردهای مالی بین المللی، بازار سرمایه تقویت می شود.

print

پاسخی بگذارید