گروه: اجتماعی
تاریخ: ۱:۰۰ :: ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
فال روزانه سه شنبه 11 دی 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 11 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال سالی ست که به مراد دلتان خواهید رسید. این خوشبختی نتیجه تلاش های خودتان خواهد بود.

سرویس اجتماعی اقتصاد شمال ،اگر چه سالهای اخیر سختی های زیادی کشیده اید اما امسال بیشتر وقت خود را به استراحت اختصاص می دهید. زخمی از گذشته به دل دارید که رهایتان نمی کند. اگر بتوانید آن را درمان کنید اتفاقات خوبی در انتظارتان خواهد بود. به زودی به موفقیتی دست می یابید که حس هدفمندی را در وجودتان احیا می کند. در شرایط سخت زندگی مرد عمل باشید تا دیگران نیز به شما اعتماد کنند. هر چه در این سال خوداتان را بیشتر نشان دهید، به نفع تان خواهد بود. البته حواس تان باشد که محدودیت را زیر پا نگذارید. ماههای خرداد و تیر از بهترین ماههای امسال شما خواهد بود از آنها نهایت لذت را ببرید.

فال روزانه ۱۱/ ۱۰/ ۱۳۹۷

شما دوست دارید که همیشه مدیریت دیگران را به عهده بگیرید اما این کار در چنین روزی برایتان غیر ممکن می شود. از این رو ممکن است که حتی عصبانی شوید و از کوره در بروید اما مراقب باشید که این رفتار رابطه عاطفی تان را دچار مشکل نکند. اگر نمی توانید امروز به خوبی تمرکز کنید، نگران نباشید زیرا خیلی زود به حالت طبیعی خود باز خواهید گشت. منتظر جواب فردی هستید تا کاری را آغاز کنید، اگر او امروز هم به شما جواب نداد، خودتان دست به کار شوید.
فال روزانه ۱۱/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز در مسائل عاطفی همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. هر برنامه ای که از قبل ریخته بودید به خوبی پیش می روید و شما به آنچه می خواهید می رسید. همین موضوع انرژی وافری به شما می دهد که در زمینه کاری نیز می توانید از آن بهره گیرید و کارهای عقب مانده تان را به اتمام برسانید. شما دوست دارید که در زمینه مالی به یک امنیت برسید اما این موضوع در حال حاضر برایتان غیر ممکن است. صبر کلید موفقیت این روزهای شماست.

فال روزانه ۱۱/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز دوست دارید از واقعیت به دور باشید و به دنیای تخیلات خود پناه ببرید. این شرایط تا زمانی که بحث رابطه عاطفی در میان نباشد، لطمه ای به شما وارد نخواهد کرد. بنابراین در ارتباط با شریک زندگی تان سعی کنید که واقع بینانه عمل کنید. پیشنهادی به شما شده که کمی استرس تان را زیاد کرده است. اگر بتوانید در این زمینه با افراد با تجربه مشورت کنید، به نفع تان خواهد بود. تا اطمینان حاصل نکردید، هیچ اقدامی انجام ندهید.

فال روزانه ۱۱/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز می توانید منطق تان را نادیده بگیرید و به کمک احساسات تان تصمیم گیری کنید. نگران نباشید زیرا او راه اشتباه را به شما نشان نخواهد داد. اتفاقا هر چه بیشتر به او تکیه کنید، راه حل هایتان را بهتر حل خواهید کرد. موضوعی ذهن شما را درگیر کرده است، بهتر است که همین امروز ابهامات را برای خودتان برطرف کنید و به یک نتیجه قطعی برسید. از افرادی که مدام به پروپای شما می پیچند نیز دوری کنید زیرا جز اعصاب خوردی برایتان هیچ نخواهد داشت.

فال روزانه ۱۱/ ۱۰/ ۱۳۹۷

کارهای زیادی روی سرتان ریخته اما انرژی و انگیزه لازم را برای انجام دادن ندارید. از این رو ممکن است که هیچ پیشرفتی نداشته باشید. در این شرایط سعی کنید از نظرات دیگران کمک بگیرید. اگر چه همیشه سعی می کنید که احساسات خود را به فردی که دوست اش دارید، با کارهایتان نشان دهید اما امروز باید ترک عادت کنید و هر آنچه در دل دارید را به زبان آورید. گاهی ما آدمها نیاز به شنیدن داریم، بنابراین آن را از طرف مقابل تان دریغ نکنید.

فال روزانه ۱۱/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز، روز فوق العاده ای برایتان خواهد بود. اگر چه کمی استرس دارید اما خیلی زود می فهمید که این استرس به پیشرفت کاری شما کمک خواهد کرد و برایتان مفید خواهد بود. شما و شریک زندگی تان در مورد موضوعی با هم اختلاف نظر دارید، بهتر است که از آن ساده نگذرید و امروز در مورد آن با همدیگر صحبت کنید. به زودی پولی به دست تان می رسد که بهتر است آن را برای سرمایه گذاری در زمینه ای که می خواهید کنار بگذارید.

فال روزانه ۱۱/ ۱۰/ ۱۳۹۷

شما دقیقا می دانید که چه می خواهید اما مدام این پا و آن می کنید. بهتر است که به ندای قلب تان اعتماد کنید و قدم اول را همین امروز بردارید. امروز اطلاعات مفیدی به دست تان می رسد که بهتر است خیلی عکس العمل سرعی از خود نشان ندهید. بگذارید که هیجان تان فروکش کند، سپس تصمیم بگیرید. دوستی رازی را برایتان فاش می کند، آن را حتی به شریک زندگی تان هم نگویید، در غیر این صورت برایتان دردسرساز می شود.

فال روزانه ۱۱/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز هر مسیری که در پیش بگیرید، برایتان باز می شود. علاوه بر آن، بیش از همیشه مورد توجه اطرافیان تان قرار خواهید گرفت بنابراین از این فرصت استفاده کنید و کارهایی که به بن بست خورده اید را انجام دهید. امروز صمیمیت بیش از اندازه میان شما و اطرافیان، به نفع تان نخواهد بود، از این رو کمی جدی تر شوید تا دلخوری و سوتفاهمی بوجود نیاید. اگر مجرد هستید، امروز فردی توجه شما را به خود جلب می کند، اگر احتمال این که بار دیگر او را ببینید وجود دارد، ساده از این احساسات تان نگذرید.

فال روزانه ۱۱/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز تنبل هستید و دوست دارید در خانه بمانید و استراحت کنید. این موضوع حتی در مورد ارتباط با شریک زندگی تان هم صادق است. اما این دلگرمی را به او دهید که مشکلی وجود ندارد و تنها نیاز به استراحت دارید. در مورد موضوعی دچار ابهام شده اید، دو زاویه دید مختلف وجود دارد که نمی دانید کدام را انتخاب کنید. اگر کمی به خودتان زمان دهید، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.

فال روزانه ۱۱/ ۱۰/ ۱۳۹۷

بهتر است که در رابطه عاطفی تان از نقش بازی کردن دوری کنید و خود واقعی تان باشید. برای به دست آوردن دل شریک زندگی تان نباید شخصیت تان را تغییر دهید، در غیر این صورت به مرور خسته می شوید. هر چه صادق تر باشید، به نفع هر دویتان خواهد بود. زمان خوبی ست تا در مورد ایده ای که در زمینه کاری در ذهن دارید، دست به کار شوید. هر چه معطل کنید، به ضررتان تمام خواهد شد. حتی اگر دیگران با شما مختلفت کردن، شما راه خودتان را در پیش بگیرید و از هیچ چیز نترسید.

فال روزانه ۱۱/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز از آن روزهاست که نباید کسی پا روی دم تان بگذارد. از آنجایی که دیگران نمی دانند شما روی مود نیستید، بهتر است که شما ارتباط تان را با اطرافیان تان کم کنید. اینطوری تمرکزتان روی کار نیز بیشتر خواهد شد. می خواهید رابطه ای را آغاز کنید اما از موانعی که سر راهتان قرار دارد می ترسید، در این شرایط هر چه شجاع تر باشید، بهتر است. پیشنهادی به شما می شود که شک را به دلتان می اندازد. بهتر است در این زمینه با خانواده تان مشورت کنید.

فال روزانه ۱۱/ ۱۰/ ۱۳۹۷

اگر سوالی دارید، آن را به زبان آورید. در غیر این صورت در کل روز ذهن تان درگیر خواهد بود. اعتماد به نفس بالا در شرایط کنونی می تواند به کمک تان آید. اتفاقی باعث شده تمام برنامه های قدیمی تان را تغییر بدهید. نگران نباشید زیرا مسیری که در پیش می گیرید نیز به نغع تان خواهد بود. شکیبایی وسکوت دو انرژی مثبت هستند که می توانند روابط تان را بهبود بخشند.

منبع:برترین

print

پاسخی بگذارید