معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران
تاریخ: ۲۱:۱۶ :: ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
پیش ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی اینترنتی است

داوطلبان نمایندگی مجلس از ۱۶ تا ۲۲ مرداد به صورت اینترنتی در پنجره واحد خدمات وزارت کشور نام نویسی کنند.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه همدلی و همفکری خوبی بین هیات نظارت بر انتخابات، ستاد انتخابات استان و فرمانداران وجود دارد، گفت: نخستین فرایند انتخابات از اردیبهشت امسال آغاز شده است و پنجمین مرحله از این فرایند شامل پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی است که از ۱۶ مرداد فعال می‌شود.

او افزود: داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ تا ۱۸ روز‌های دوشنبه ۱۶ مرداد تا یکشنبه ۲۲ مرداد ماه به مدت یک هفته می‌توانند این فرایند را به صورت اینترنتی انجام دهند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ادامه داد: داوطلبان نمایندگی مجلس برای پیش ثبت نام، مدارک مورد نیاز را از طریق پنجره واحد خدمات وزارت کشور به نشانی keshvar. moi. ir بارگذاری کنند.

سلگی با بیان اینکه این موارد را به صورت مکتوب به رسانه‌ها اعلام کردیم، گفت: پیش ثبت نام داوطلبان اجباری است و ثبت نام نکردن داوطلبان در این سامانه به منزله انصراف از نامزدی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

او افزود: پیش ثبت نام برای داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی برای شفاف سازی و نظارت بیشتر است

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان در ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

print

پاسخی بگذارید