تاریخ: ۸:۰۸ :: ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
فرماندار: حدود ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات گردشگری به شهرستان آمل تخصیص یافت

فرماندار آمل از پرداخت حدود ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات به بخش گردشگری این شهرستان در سالجاری خبر داد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال به نقل  از روابط عمومی فرمانداری آمل، سید عباس حسینی که به مناسبت هفته گردشگری از اماکن گردشگری و تاریخی این شهرستان بازدید می کرد با اشاره به جایگاه ویژه گردشگری در توسعه و رونق اقتصادی اظهار کرد: در سالجاری، در بخش تسهیلات از ماخذ تبصره ۱۸؛ در حوزه گردشگری و صنایع دستی جمعا به مبلغ دوازده میلیارد و سیصد میلیون تومان پرداختی برای تعداد ۶ پروژه این حوزه پرداخت شده است.

وی افزود: در بخش گردشگری ۴ طرح در سالجاری تسهیلات دریافت کردند که این اعتبارات برای تکمیل و تجهیزات هتل آپارتمان ۲ واحد، ۲ واحد تکمیل و تجهیزات بوم گردی با اشتغال زایی حدود ۴۵ نفر و ۲واحد سفال و سرامیک در حوزه صنایع دستی با تعداد اشتغال حدود ۱۵ نفر پرداخت شده است.

فرماندار ویژه شهرستان آمل از پرداخت تسهیلات در قالب مشاغل خانگی در دو گروه مستقل و پشتیبان به بخش گردشگری خبر داد و گفت: میزان تسهیلات یک میلیارد و سیصد میلیون تومان در قالب ۱۲ پروژه با تعداد اشتغال ۳۱ نفر در رشته های چرم دست دوز، سفال، صنایع چوبی و میناکاری در سالجاری پرداخت شده است.

به مناسبت هفته گردشگری، فرماندار آمل به همراه تعدادی از روسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان، از چهار طرح پذیرایی، بوم گردی و کارگاه سفالگری مستقر در این شهرستان بازدید کرد.

print

پاسخی بگذارید