تاریخ: ۱۳:۱۵ :: ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
قدردانی مسئولان مازندرانی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در پیامی مشترک از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان و حسینی پور استاندار مازندران در پیامی مشترک، از حضور حماسی مردم دیار علویان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ قدردانی کردند.

متن پیام آیت الله محمدی لایینی و حسینی پور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم

امروز ملت ایران و مردم ولایتمدار دیار علویان، اوج دلبستگی و دلدادگی خود را به انقلاب، آرمان‌های امام راحل و شهیدان والامقام در صفوفی به وسعت ایران اسلامی به نمایش گذاشتند و با پرچم‌های رنگین و مقدس ایران و تمثال شهدای گلگون کفن در دست، با نظام جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب تجدید عهد و میثاق کردند.

بار دیگر دشمنان و بدخواهان، امواج خروشان و فریادِ بلندِ ملت ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی را دیدند و شنیدند و آنگاه که از لانه‌های شوم خود در انتظار پیاده شدن سناریو‌های شکست خورده خود بودند، ملت بزرگ ایران و مازندران ولایی، عمق وفاداری خود به انقلاب، نظام و رهبری را در پرشکوه‌ترین صفوف به رخ کشیدند و اعلام داشتند که؛ پیمان ما با آقا اباعبدالله الحسین (ع) و نهضت امام خمینی (ره) چنان ریشه‌دار و محکم است که تا پای جان در راه صیانت از دستاورد‌های انقلاب ایستاده‌ایم و هرگز از مسیری که در آن قدم گذاشتیم، ذره‌ای عقب نخواهیم نشست.

اینجانبان از حضور حماسی و فخرآفرین مردم ایران اسلامی به‌ویژه مردم مومن و ولایتمدار مازندران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال که تبلیغات سوء دشمن و تلاشی که برای القاء شکاف بین مردم و نظام داشت را بی اثر کرد و بار دیگر بر پیمان و میثاق خود با آرمان‌های انقلاب پافشاری نمود، صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

print

پاسخی بگذارید