تاریخ: ۲۲:۳۱ :: ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
قهرمانی آمل در مسابقات ووشو مازندران

تیم آمل در مسابقات ووشو قهرمانی نوجوانان وجوانان مازندران قهرمان شد.

تیم آمل در مسابقات ووشو قهرمانی نوجوانان وجوانان مازندران، انتخابی تیم منتخب استان برای شرکت درمسابقات قهرمانی کشور درجای نخست ایستاد.

درپایان این مسابقات که با حضور ۱۶۲ ووشوکار از شهر‌های مازندران در دو رده سنی نوجوانان وجوانان در ساری برگزار شد، تیم آمل با کسب ۵ نشان طلا ویک برنز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های چمستان با ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز دوم شد و تیم ساری با کسب ۲ نشان طلا در رده سوم قرار گرفت.

در نتایج انفرادی این مسابقات در رده نوجوانان که در دو وزن برگزار شد، در وزن ۵۲ کیلوگرم ” سجاد آهنگریان ” و در وزن ۵۶ کیلوگرم ” فرزین خرمدل” هر دو از آمل به مقام قهرمانی رسیدند.

در نتایج انفرادی رده سنی جوانان که ووشوکاران در ۷ وزن با هم رقابت کردند، در وزن ۴۸ کیلوگرم ” علیرضا مقصودی ” از چسمتان، در وزن ۵۲ کیلوگرم، ” امیرعلی ساجد دوست ” و وزن ۵۶ کیلوگرم” سیدعلی عمادی” هر دو از ساری در وزن ۶۰ کیلوگرم، ” پوریا، ولی پورنیاز”، در وزن ۶۵ کیلوگرم، ” محمدحسن میرخانی”، در وزن ۷۵ کیلوگرم، ” سیدسهیل موسوی” همه از آمل و در وزن ۸۰ کیلوگرم ” کسری لورایی” ازچمستان صاحب گردن آویز طلا شدند.

نفرات برتر این مسابقات درقالب تیم منتخب مازندران به مسابقات قهرمانی کشور که زمان و مکان ان از سوی فدراسیون اعلام خواهد شد، اعزام می‌شوند.

print

پاسخی بگذارید