تاریخ: ۱۵:۴۳ :: ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
قیمت جدید گاز در مازندران اعلام شد

شرکت گاز مازندران تعرفه های گاز بها مصوب امسال را اعلام و ابلاغ کرده است.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ، ‌قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه شرکت ملی گاز ایران تعرفه گازبهای مصوب امسال را طبق قانون بودجه کشور اعلام و ابلاغ کرده است، گفت: الگوی مصرف متناسب با مناطق جغرافیایی و اقلیم آب و هوایی کشور تعیین شده است و مشترکان در شهر‌های مختلف طبق وضعیت آب و هوایی محل مصرف از الگو‌های متفاوتی برخوردار هستند.

او افزود: میانگین قیمت گاز بها برای پلکان یک، دو و سه با حداکثر مصرف ماهانه۴۰۰ متر مکعب ۶۹ تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه ۷۰ درصد مشترکان مازندرانی در این پلکان قرار دارند و کم مصرف هستند، ادامه داد: تعرفه مشترکان این گروه  افزایش پیدا نکرده است.

او گفت: میانگین قیمت گاز بها برای ۱۸ درصد جامعه هدف استان که مصرف ماهانه بیش از  ۴۰۱ تا ۶۰۰ متر مکعب  دارند ۲۰۰ تومان تعیین شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۵ درصد افزایش داشته است.

مایلی رستمی ادامه داد: قیمت گاز بها برای پله‌های هفت، هشت،۹ و ۱۰ افزایش ۳۵ درصدی و پله‌های ۱۱ و ۱۲ افزایش ۳۵۰ درصدی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه هشدار‌های لازم در قالب ارسال پیامک به مشترکان پرمصرف داده می‌شود، از آنان خواست مصرف گاز را کنترل کنند تا مشمول پرداخت این افزایش قیمت‌ها نشوند.

print

پاسخی بگذارید