تاریخ: ۱۴:۲۵ :: ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
محدودیت های ترافیکی در محورهای شمالی

مسئول مرکز مدیریت راه های کشور گفت: محدودیت های ترافیکی برای تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای مختلف کشور اعلام شد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۱۵ فروردین تا شنبه ۱۸ فروردین ماه خبر داد و گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ الی ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۱۸ فروردین از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: محدودیت‌های ترافیکی برای  خودرو‌های سواری در  محور چالوس در نظر گرفته شده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۳ روز جمعه ۱۷ فروردین ممنوع است.

محرابی نیا گفت: از ساعت ۱۳ آزادراه تهران – شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرور‌های به مقصد چالوس انجام می‌شود و  از ساعت ۱۴ ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد بصورت کامل است.

وی با بیان اینکه از ساعت ۱۶ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می‌شود گفت: از ساعت ۲۳ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

محرابی نیا با بیان اینکه  تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است گفت: تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است

وی افزود: تردد تمامی کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۵ فروردین و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۱۶ و ۱۷ فروردین ماه از محور هراز ممنوع است.

print

پاسخی بگذارید