تاریخ: ۲۱:۱۴ :: ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
محور هراز تا چهارشنبه بسته خواهد بود

محور هراز برای تخلیه سنگ و ایمن سازی جاده تا چهارشنبه ۱۱ مرداد مسدود خواهد بود.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،محسن هاشمی رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: محور هراز که از دیروز یک شنبه ۸ مرداد ماه به دلیل ریزش سنگ در برخی نقاط بسته شده بود تا صبح چهارشنبه مسدود خواهد بود.

او با بیان اینکه جاده هراز با هدف تخلیه سنگ و ایمن سازی ترانشه‌ها در این مدت مسدود است، افزود: ریزش سنگ در برخی نقاط محور هراز مانند محدوده‌های بایجان و تونل نشا اتفاق افتاده بود.

رئیس اداره مدیریت راه‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران ادامه داد: محدوده‌هایی که دچار ریزش شده بودند و برخی مناطق که مستعد ریزش هستند باید ایمن سازی شوند تا ریزش‌ها ادامه پیدا نکند.

محسن هاشمی گفت: عوامل راهداری بلافاصله بعد از ریزش سنگ در محل‌های مورد نظر حاضر شدندو نسبت به تخلیه سنگ و ایمن سازی ترانشه‌ها اقدام کردند.

او با بیان اینکه راهداران همچنان در محور هراز مشغول فعالیت هستند، افزود: با هماهنگی که با پلیس راه انجام شده است تردد در محور هراز تا صبح چهارشنبه ممنوع خواهد بود.

رئیس اداره مدیریت راه‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران ادامه داد: رانندگان در زمان اعمال ممنوعیت از محور‌های جایگزین سوادکوه و کندوان تردد کنند.

بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه‌ها با توجه به مسدود بودن محور هراز، ترافیک در محور چالوس مسیرجنوب به شمال محدوده‌های بیلقان و تکاور سنگین است.

print

پاسخی بگذارید