تاریخ: ۲:۱۵ :: ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
محور کندوان یکشنبه تا سه شنبه هفته جاری در ساعاتی از روز بسته است

رئیس پلیس راه کندوان گفت : به منظور تداوم عملیات ایمن سازی محور کندوان ، این مسیر پرتردد کوهستانی روزهای یکشنبه تا سه شنبه هفته جاری در ساعاتی از روز به روی خودروها بسته است.

به گزارش اقتصاد گستر شمال  ،به نقل از خبرنگار ایرنا،این جاده کوهستانی پس از پایان تابستان امسال و ترک مسافران در استان گردشکر پذیر مازندران با توجه به کاهش تردد ها از ۲۳ مهر ماه مدت بیش از یک ماه در برخی ساعات روز به منظور انجام عملیات ایمن سازی به روی وسائط نقلیه بسته بود.
عملیات ایمن سازی این محور مانند تثبیت دیواره ها، لق گیری و سنگ توری از کیلومتر ۵۱ تا کیلومتر ۶۹ در محدوده سیاه بیشه تا پل زنگوله از همان زمان آغاز شد.

سرگرد محمد احمدی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از آنجایی که این محور در هفته گذشته روزهای یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه حوالی ۶ صبح تا ۱۶ به دلیل عدم عملیات ایمن سازی باز بود این هفته برابر اعلام راهداری و حمل و نقل جاده ای در روزهای یاد شده به روی خودروها بسته است.

برابر آمار روزانه به طور میانگین تعداد ۲۵ هزار دستگاه خودرو از این محور کوهستانی تردد دارند.

جاده کرج – چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که نیمی از طول این مسیر که به کندوان شهرت دارد جزو حوزه جغرافیایی شهرستان چالوس است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

print

پاسخی بگذارید