مدیر آموزش و پرورش بهشهر
گروه: فرهنگی
تاریخ: ۲۱:۱۴ :: ۱۳۹۸/۰۲/۰۹

معلمان از نمایندگان خود انتظار دارند که در کنار معلمان باشند.

به گزارش اقتصاد شمال مدیر آموزش و پرورش بهشهرکه در مراسم تجلیل از مقام معلم در جمع معلمان برادر این شهرستان سخن می گفت علت قداست شغل و بزرگی مفهوم معلم را معجونی از دو واژه عشق و زیبایی خواند و افزود:معلم عشق خود به کار را از حریم دلش و به واسطه نگاه دلسوزانه به بندگان خدا و زیبایی و مفهوم کلامش را هم از علم دریافت می کند و هر چه که در مقام تجلیل از معلم برآید کم است زیرا خداوند اولین معلم تاریخ خلقت است.
صادق علی بیکی از تلاش های معلمان در طول سال تشکر و تاکید کرد:همه عالم پویایی وتوسعه خود را باید در یک کلام و آن هم مقام معلم دریافت کند و نقش معلم در پیشرفت جوامع امری غیر قابل انکار است .
وی با بیان اینکه معلم باید سطح معلومات و توانایی های خود را با زمانه همگام کند ، اظهار داشت :باید سطح انتظارات خود را به بلوغ فکری و اندیشه جامعه وفق دهیم .
علی بیکی با اشاره به اینکه معلم ؛ مدرسه و کلاس عیار و میزان پیش روندگی کشورها را تعیین می کند ،یادآور شد:رویکرد جامعه باید به سمتی باشد که خود از مقام معلم تجلیل کند و ارزش مقام معلم را قدر بداند نه اینکه معلمان برای تجلیل از خود تقاضایی داشته باشند .
وی با بیان اینکه برای برگزاری مراسم روز معلم امسال در شهرستان به سراغ کسی نرفتیم و از داشته های آموزش و پرورش کمک گرفتیم تصریح کرد: مقام و منزلت معلم بیش از آن است که برای تجلیل از خود به سراغ کسی برود و جامعه باید به این باور برسد که نیازمند حفظ کرامت و جایگاه معلم است .
مدیر آموزش و پرورش بهشهر از حضور نماینده این شهر در مراسم تجلیل از معلمان تشکر و خاطر نشان کرد: معلمان از نمایندگان خود انتظار دارند که در کنار معلمان باشند و واقعیت های کمک به این قشر را رونمایی کنند .

print

پاسخی بگذارید