تاریخ: ۱۲:۲۲ :: ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری مازندران به روس‌ها

نشست مشترک معرفی توانمندی‌های اقتصادی و فرصت‌های سرمایه گذاری مازندران با فعالان اقتصادی روسیه در مسکو برگزار شد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی مازندران اعلام کرد: نشست مشترک معرفی توانمندی‌های اقتصادی و فرصت‌های سرمایه گذاری در مازندران، در مسکو پایتخت روسیه با فعالان اقتصادی بخش خصوصی این کشور با هدف معرفی توانمندی‌های اقتصادی موجود در بخش‌های مختلف اقتصادی استان مازندران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، سیداسماعیل هاشمی نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران در این نشست ضمن ارائه فیلم توانمندی‌های اقتصادی و ارائه فرصت‌های سرمایه گذاری مازندران در حوزه‌های کشاورزی، شیلات، صنعت و معدن، گردشگری، انرژی و زیرساخت به تشریح مشوق‌های سرمایه گذاری در ایران و به تبع آن مازندران پرداخت و فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی این استان را برای سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی کشور روسیه تشریح نمود.

سیداسماعیل هاشمی در این نشست گفت: با توجه به فضای سیاسی موجود در منطقه، همکاری‌های روسیه و ایران در عرصه‌های مختلف به ویژه اقتصادی در حال گسترش است.

او با اشاره به برنامه ریزی و تلاش برای عملیاتی کردن گذرگاه ترانزیتی حمل و نقل شمال-جنوب، توسعه همکاری‌های دو جانبه ایران و روسیه را از جمله فرصت‌هایی خواند که زمینه‌های فراوانی برای همکاری‌های سرمایه گذاری ایجاد کرده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران در ادامه از فعالان اقتصادی کشور روسیه دعوت کرد تا با سرمایه گذاری در ظرفیت‌های منحصر به فرد اقتصادی استان مازندران، بیش از پیش در تحقق این مهم گام بردارند.

print

پاسخی بگذارید