گروه: آرشیو / ورزشی
تاریخ: ۲۲:۵۵ :: ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
ملوان با برتری برابر خوشه طلایی صدرنشینی لیگ دسته یک را حفظ کرد

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با برتری برابر خوشه طلایی ساوه، صدرنشین لیگ دسته یک کشور باقی ماند.

تیمهای فوتبال ملوان و خوشه طلایی ساوه عصر امروز شنبه در هفته یازدهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به مصاف هم رفتند که در نهایت ملوان با نتیجه ۲ بر یک برابر حریف خود به برتری دست یافت.

این مسابقه ، به میزبانی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، در ورزشگاه سردارجنگل رشت، در یک هوای نیمه ابری و به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

در نیمه اول این دیدار، تیم ملوان برتری محسوسی نسبت به حریف خود داشت و با کنترل میانه میدان، فرصت های زیادی را برای گلزنی به دست آورد که سرانجام نیز بازیکنان این تیم موفق شدند ۲ گل به ثمر برسانند تا ملوانان نیمه اول را با یک پیروزی شیرین به اتمام برسانند.

در دقیقه ۱۴ این دیدار، حمید کاظمی بازیکن تیم ملوان با یک ضربه سر زیبا و روی اشتباه دروازبان خوشه طلایی ساوه ، گل اول تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه ۲۴ نیز، پوریا غلامی توانست بار دیگر با یک ضربه سر دقیق ، دومین گل ملوان را به ثمر رساند.

در نیمه دوم، هر ۲ تیم ملوان و خوشه طلایی یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند اما در دقایق پایانی، تیم خوشه طلایی بر شدت حملات خود افزود و موفق شد در دقیقه ۹۰ توسط سعید خردمند به گل دست یابد تا این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود ملوان خاتمه یابد.

قضاوت این دیدار را، یعقوب آشوری با کمکهای بابک قلی زاده و مهدی صناعی برعهده داشتند که در جریان این مسابقه، پیمان نامور از خوشه طلایی، محسن انبساطی، سعید کریمی، عبدالعظیم گوک و سهیل فداکار از ملوان، کارت زرد دریافت کردند ، ضمن اینکه محمدرضا مولایی مربی بدنساز ملوان نیز در دقایق پایانی این بازی به دلیل اعتراض، کارت قرمز دریافت کرد.

تیم ملوان در این دیدار با ترکیب رضا حیدری، سعید کریمی، سجاد بازگیر، محسن انبساطی (دقیقه ۶۸ مهران احمدی)، حمید کاظمی (دقیقه ۸۸ سهیل فداکار)، حمید رستمی، پدرام قاضی پور، امیرحسین یحیی زاده (دقیقه ۶۲ حسین کامیاب)، عبدالعظیم گوک ، محمدصادق بارانی ، پوریا غلامی و با سرمربیگری مازبار زارع به مصاف خوشه طلایی رفت.

همچنین تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه با ترکیب محمد ضیایی سیگارودی، محمد امینی، حسن مرادی فر، عباس عامری، عرفان پورافراز، محمد سرفراز، سجا اژدر، پیمان پورصادقی، احسان پورشیخ علی (دقیقه ۷۵ محسن سفیدچغایی)، علی اکبر حیدری نیا، پیمان نامور (دقیقه ۶۰ سعید خردمند) و با سرمربیگری داوود مهابادی رو در روی ملوان قرار گرفت.

تیم ملوان با برتری برابر خوشه طلایی ساوه، تا پایان هفته یازدهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با کسب ۲۳ امتیاز همچنان در صدر جدول باقی ماند و تیم خوشه طلایی نیز با کسب ۱۶ امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار گرفت.

در رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردازند که تیمهای ملوان و شهرداری بندرآستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

print

پاسخی بگذارید