تاریخ: ۱۱:۰۶ :: ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
ممنوعیت تماشای مسابقات تیم والیبال شهرداری گنبد به پایان رسید

رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس گفت که با موافقت و تصویب ستاد استانی مقابله با کرونا، علاقمندان تیم والیبال شهرداری گنبد پس از حدود ۲۰ ماه غیبت بار دیگر برای تماشای بازی‌های این تیم به سالن مسابقه می‌آیند.

حجت الله یوسفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مطابق مصوبه این ستاد در بازی امروز تیم شهرداری، تماشاگران گنبدی از ۳۰ درصد ظرفیت سالن المپیک معادل ۴۰۰ صندلی برای تماشای دیدار این تیم مقابل سپاهان اصفهان استفاده خواهند کرد.

وی افزود: حضور تماشاگران با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی خواهد بود و نظارت بر حضور علاقمندان بر عهده تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس است.

یوسفی یادآور شد: از زمان شیوع ویروس کرونا در اسفند سال ۹۸ تاکنون از ورود تماشاگران به سالن های ورزشی گنبد جلوگیری شده بود.

تیم شهرداری گنبدکاووس با انجام ۱۵ بازی در لیگ برتر والیبال کشور ۶ پیروزی و ۹ باخت به دست آورده و با ۱۹ امتیاز در رده دهم جدول ۱۴ تیمی مسابقات قرار دارد.

این تیم که سال‌هاست در لیگ برتر والیبال شرکت دارد امسال برای چهارمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تاکنون بازیکنان زیادی از گنبدکاووس به رده‌های مختلف تیم ملی والیبال راه یافته‌اند که فرهاد قائمی از مشهورترین آنهاست.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در نخستین و دومین فصل حضور در لیگ برتر در سال های ۹۷ و ۹۸ در رده هفتم و در رقابت‌های لیگ برتر پارسال در جایگاه پنجم قرار گرفت.

print

پاسخی بگذارید